Respect!,ik ben ook gestart met werken op mijn 15jr,langzaam maar zeker opgebouwd,helaas had ik niet de nodige kennis om zelf boekhouding te doen.
Op een bepaald ogenblik waren mijn computerwinkels nr 1 in Belgiê in verkoop telf,int,gsm bij een bepaalde provider mijn zonen werkten bij mij alsook echtgenote en een veertiental werknemers,helaas werd ik de dupe van ambtenaren die geldgeil waren ,
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 51&t=52486 .Mijn kennis heb ik opgedaan tijdens vele slapeloze nachten ,mensen dat vreet aan U als ge uw werknemers moet ontslaan,zwijg stil van uw zonen,kapot gaat ge eraan en dat heeft ook maar een paar dagen gescheeld of ik was er niet meer ,ik had al afscheid genomen van kinderen en echtgenote,net toen kwam ik te weten via het BIBF dat mijn boekhouder een oplichter was en veroordeeld was voor het onwettige uitoefening van het beroep boekhouder!
Dat heeft mij de nodige kracht gegeven om verder te gaan,ik ben nu schuldenvrij ,ik heb hiervoor mijn woning gedeeltelijk moeten voor verkopen aan mijn dochter en ik werk nu 14 uren per dag , een boek kan ik schrijven,overal heb ik uitwegen gezocht en hulp gevraagd (gerechtigheid!) ,koningshuis aangeschreven in mijn volle naieveteit,minister,ontvangen in de wetstraat ,jongens toch,het spijt mij ,maar ik heb geen goed woord meer over het beleid in dit land!Noem 1 naam en ik laat een mail zien naar die persoon of instantie,ge houd het niet voor mogelijk wat een bende ons land bestuurd.
Nu gaan we terug vorderen via het gerecht,ik hoop dat er gerechtigheid bestaat,maar denk allemaal na ,neem een goede boekhouder,en ja ik meen dat ,neem een fod financiën ambtenaar die drager is van een BIBF nr!