Goedkope online boekhouder gezocht

denlowie
Juridisch actief: Nee

Re: Goedkope online boekhouder gezocht

#31 , 26 jan 2014 21:51

Ambtenaren en contractueel tewerkgestelden van een fi scale administratie
kunnen niet erkend worden als boekhouder BIBF. Dit laatste spreekt voor zich : het is
immers deontologisch onverenigbaar om tegelijk
«controleur» en «gecontroleerde» te zijn.

BRON: BIBF http://www.bibf.be/Uploads/Documents/Pa ... NL_PMS.pdf

Dus de krant zal zoals altijd er terug eens fout zitten !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Benny D

#32 , 26 jan 2014 22:13

De krant heeft gelijk ,ik heb in de wetstraat samengezeten met de kabinetchef van de minister van Financiën en daar is dit ter sprake gekomen.
Ambtenaren van Fod financiên mogen boekhoudertje spelen na hun uren.!
Nu ziet U zelf hoe de wetten hier in Belgistan niet voor de volle 100% tellen voor een bepaalde bevolking ,zijt eerlijk het deugt niet!

denlowie

#33 , 26 jan 2014 22:21

Benny ik geloof u hoor!

Maar vindt je dit normaal ???

Reclame

Benny D

#34 , 26 jan 2014 22:35

Waarom is dit gedaan of wordt dit toegelaten, vele ambtenaren deden boekhouding in het zwart,op een bepaald ogenblik kon dat niet meer ;-) niet geloven dus !,dus wat werd er gedaan ze moeten een plateaunr aanvragen bij het BIBF en ze kunnen verder, de boswachter is de beste stroper!
Dus een aanrader neem een fod financiên ambtenaar voor uw boekhouding te doen,zie wel dat het een erkende BIBFer is,en never probs.
80.000 ambtenaren en 5 ontslagen op 12 jr ,ge moet eerlijk zijn,klasse volk,dus boekhouding altijd inorde!

denlowie

#35 , 27 jan 2014 08:21

Ik heb het geluk gehad dat ik altijd zelf mijn boekhouding gedaan heb, het was wel een vennootschap bvba en een LTD , zelfs mijn lonen deed ik zelf daar is ook niks moeilijks aan, heb met 22 werknemers gewerd en mijn zoon en ik deden alles wat kantoorwerk betreft en ook de verkoop in gans Belgie !

En heb maar tot het achtste studie jaar van de lagere school gelopen, op 14 jaar ben ik beginnen werken !

Alles zelf geleerd in boeken en met vallen en opstaan !

Benny D

#36 , 27 jan 2014 11:30

Respect!,ik ben ook gestart met werken op mijn 15jr,langzaam maar zeker opgebouwd,helaas had ik niet de nodige kennis om zelf boekhouding te doen.
Op een bepaald ogenblik waren mijn computerwinkels nr 1 in Belgiê in verkoop telf,int,gsm bij een bepaalde provider mijn zonen werkten bij mij alsook echtgenote en een veertiental werknemers,helaas werd ik de dupe van ambtenaren die geldgeil waren ,http://www.juridischforum.be/forum/view ... 51&t=52486 .Mijn kennis heb ik opgedaan tijdens vele slapeloze nachten ,mensen dat vreet aan U als ge uw werknemers moet ontslaan,zwijg stil van uw zonen,kapot gaat ge eraan en dat heeft ook maar een paar dagen gescheeld of ik was er niet meer ,ik had al afscheid genomen van kinderen en echtgenote,net toen kwam ik te weten via het BIBF dat mijn boekhouder een oplichter was en veroordeeld was voor het onwettige uitoefening van het beroep boekhouder!
Dat heeft mij de nodige kracht gegeven om verder te gaan,ik ben nu schuldenvrij ,ik heb hiervoor mijn woning gedeeltelijk moeten voor verkopen aan mijn dochter en ik werk nu 14 uren per dag , een boek kan ik schrijven,overal heb ik uitwegen gezocht en hulp gevraagd (gerechtigheid!) ,koningshuis aangeschreven in mijn volle naieveteit,minister,ontvangen in de wetstraat ,jongens toch,het spijt mij ,maar ik heb geen goed woord meer over het beleid in dit land!Noem 1 naam en ik laat een mail zien naar die persoon of instantie,ge houd het niet voor mogelijk wat een bende ons land bestuurd.
Nu gaan we terug vorderen via het gerecht,ik hoop dat er gerechtigheid bestaat,maar denk allemaal na ,neem een goede boekhouder,en ja ik meen dat ,neem een fod financiën ambtenaar die drager is van een BIBF nr!

Terug naar “Andere”