zwart werk

Kindenbelang
Topic Starter

zwart werk

#1 , 22 apr 2016 14:46

Iemand die in het zwart werkt en op de koop toe op de controledienst bij de RSZ werkt om zwartwerkers op te sporen. Aangeven of niet?

Klinkt hard, maar die kerel is mij nog VEEL geld verschuldigd, en dit is mijn enige stok achter de deur.

Graag jullie advies?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 apr 2016 14:50

controledienst bij de RSZ werkt om zwartwerkers op te sporen.
Als dit waar is moet je proberen bewijzen te hebben en onmiddellijk aangeven, want dit kan niet, die man heeft een voorbeeld functie !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Kindenbelang
Topic Starter

#3 , 22 apr 2016 15:04

Hij is mijn ex, bewijzen genoeg. Facturen etc.... Doch....hij moet mij nog heel veel geld, heb ik hem een schuldbekentenis voor laten tekenen. Is hij dan nog verplicht zich te houden aan die schuldbekentenis nadat ik hem 'verbrandt' bij de overheidsdiensten?

Reclame

LeenW

#4 , 22 apr 2016 15:06

Hij gaat daar dacht ik ook zwaarder voor gestraft worden.

denlowie

#5 , 22 apr 2016 15:10

Is hij dan nog verplicht zich te houden aan die schuldbekentenis nadat ik hem 'verbrandt' bij de overheidsdiensten?
Natuurlijk, dit veranderd niks aan de zaak !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden

#6 , 22 apr 2016 15:42

Hij is mijn ex,
als dat zwartwerk ook dateert van tijdens jullie huwelijk, mag je misschien zelf ook nog voor een deel opdraaien

door het aan te geven wordt uw schuld ook niet afgelost hé, afhankelijk van het bedrag is het misschien nuttig via de vrederechter een poging tot minnelijke schikking te doen om uw centen terug te krijgen
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Kindenbelang
Topic Starter

#7 , 22 apr 2016 18:21

nooit getrouwd geweest, wel altijd mogen dokker voor meneer.

Terug naar “Andere”