Allen,
Ben van plan om deze week juridische hulp te zoeken i.v.m problemen met mijn nieuwe wagen. Ik zal proberen om het verhaal kort te vertellen. In oktober vorig jaar krijg ik eindelijk mijn nieuwe wagen, 3 dagen later is er iemand die me achteraan aanrijdt, (5400 euro schade) maar word netjes geregeld via de verzekering en 3 weken later krijg ik mijn nieuwe wagen terug. Ik natuurlijk blij tot opnieuw 3 dagen later ik uit een warenhuis kom en de wagen gehuldt is in een rookwolk, brandweer gebeld en blijkt een kortsluiting te zijn (op de plaats waar hij hersteld is), 3 maanden later en 245865 expertise's later is er geen oorzaak te vinden en kan men geen oorzakelijk verband vinden en wil de invoerder ook niet tussenkomen, er is wel een onderzoek geweest of ik zelf niets fout had gedaan en aangezien dit niet zo was draait mijn omnium voor de schade op, we zijn nu 9 maand verder en nog steeds staat de wagen in de garage, moeilijk om onderdelen te leveren,...... Ik heb nu aangegeven dat ik deze wagen niet meer terug wil, er is niet gevonden waarom hij vuur gevat heeft dus wie weet doet hij dit wel opnieuw? Nu is mijn vraag kan ik dit, dit is toch te gek voor woorden en dan heb ik nog maar een héél korte versie verteld. Is er een mogelijkheid om die koop ongedaan te maken?
GRTZ
T