Echter toen ik daar was na een 100 tal km kreeg ik te horen dat ik niets mee kreeg omdat bewuste leverancier een openstaande factuur had bij de invoerder
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Na wat heen en weer gebeld te hebben kregen wij het toestel dan toch mee,natuurlijk het vertrouwen weg in de leverancier!
Eenmaal thuisgekomen blijkt dat de deksel gebarsten in ,het toestel is wel nog te gebruiken,onmiddelijk gemeld aan de leverancier die dan ook onmiddelijk foto's is komen maken van de schade,zijn woorden waren dat het geen probleem zou zijn en dat we een nieuwe deksel geplaatst zouden krijgen onder garantie ,hij zou dit afhandelen.
Na verschillende maanden gewacht te hebben en regelmatig de vraag gesteld te hebben via mail wanneer de herstelling zou gebeuren krijgen wij een aanmaning om te betalen,echter is het toestel nog steeds niet inorde gebracht.
Ik heb een aangetekende ingebrekestelling gestuurd dat het toestel nog steeds niet inorde is gebracht en dat wij op de herstelling wachten,ik heb ook vermeld dat wij toch 1000€ zouden storten van de 2000€ om te laten zien dat we van goodwil zijn,bedrag van 1000€ is dan ook onmiddelijk gestort! En dat was het dan weken niets gehoord ,weer een ingebrekestelling gestuurd met de vermelding dat wij de koop laten ontbinden indien het toestel niet binnen de tien dagen inorde zou gebracht worden omdat de deksel het nu helemaal begeven heeft en bijgevolg het toestel onbruikbaar is.We krijgen een bericht met de vraag of hij kon langskomen in de loop van volgende week om de herstelling uit te voeren,echter is dat nu weer meer als twee maanden geleden!
Mijn vraag,hoe moet de koop ontbonden worden,hoe word deze procedure opgestart?