beschadigde spoelbak

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: beschadigde spoelbak

#16 , 01 okt 2013 10:47

jazeker de TS heeft juridisch geen poot om op te staan.
Da's uw mening... Ik heb een andere. Het is uiteindelijk de mening van een rechter die beslissend is.
jammer dat men hier weer wat dikke zever komt verkopen om eerdere onzin te vergoelijken.
Het is niet omdat mensen hier hun zegje doen en u hier niet mee akkoord bent, dat u het moet bestempelen als "dikke zever". Ik ben het niet eens met uw standpunt, maar heb er tenminste respect voor.
met een domme opmerking dat ieder in ikea dan maar zijn pakjes moet open.
Domme opmerking? Kan je mij het verschil uitleggen tussen een ingepakte spoelbak en een ingepakte "Benny-kast"? Dit is NET hetzelfde.

Ik zal er u even op wijzen dat "dit past niet in mijn kraam" nog altijd niet hetzelfde is als "onnozel" of "dom". U kan hier gerust uw standpunt uit de doeken doen, zonder anderen te beledigen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantre

#17 , 01 okt 2013 11:21

ls er cjfers,feiten, wetteksten,enz kortom concrete onweerlegbare zaken naar voor worden gebracht dan denk ik dat meningen van weinig tel zijn.
of zoal sommigen stellen dat de wet de wet is. Teminste dat is wat toch de beleidslijn is op dit forum.
Moest het nu zo zijn dat de wet niet voorziet in een vervanging maar er komt toch een vervanging dat doet dat niks ter zake en verandert er niks aan
de regels evenmin alsof dat een mening zou rechtvaardigen dat er wel een vervanging moet komen. Er zijn geen vast gelegd plichten. U ka dus wel een
mening hebben maar die brengt in sommige zaken geen zoden aan de dijk.
Ik kan mij dus niet voorstellen dat TS automatisch gelijk krijgt puur en alleen omdat de vervanging nu komt van de fabrikant zelf die in deze vermoedelijk helemaal
niet de zelfde plichten heeft tov de consument gezien de relatie leverancier/webshopwinkel/klant

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 01 okt 2013 11:24

GT, lees het laatste bericht van Vandebos er eens op na. Ik denk dat zijn bericht kort en correct is en we daarmee kunnen afsluiten. TS zijn probleem is inmiddels opgelost.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

ganapathi tantre

#19 , 01 okt 2013 11:58

Tja iemand moet altijd het laatste woord hebben niet ? L..... o)

Vandebos

#20 , 01 okt 2013 13:05

Dat klopt. Bij deze aangezien de heren het weer niet kunnen laten persoonlijk af te rekenen. Mag ik voorstellen dat jullie via pb eens ergens achter steegje afspreken en daar voor eens en altijd uitmaken wie het het grootste ego heeft?

Ga hier deze avond weer eens met de webmaster over overleggen. Als men na herhaaldelijke waarschuwingen in deze en vroegere posts zich nog steeds niet kan beheersen en iedere thread waarin jullie aan bod komen moet uitdraaien op een persoonlijk gevecht moeten we wellicht andere maatregelen treffen.

Slotje op deze post.

Terug naar “Consumenten Koop”