Ik heb zoals velen een telefoon gekregen om een pakket opgestuurd te krijgen. Ik heb deze betaald en daarna kreeg ik een nieuw pakket. Ik heb dit ook betaald maar toch een brief gestuurd naar lekturama om mij geen pakketten meer op te sturen. Nu kreeg ik bericht dat er nog een bedrag openstaat. Ik heb hun mailadres opgezocht en hen gestuurd dat ik alles betaald heb en dat ik niet weet wat er nog open kan staan(2 zendingen,2 betalingen). Ik kreeg geen antwoord en dacht dat alles opgelost was,maar nu heb ik vorige week een brief gekregen van het incassobureau 'vesting finance' dat ik nu 215,07 euro zou moeten betalen. Ik schrok daar wel van en heb daar ook een mail naartoe gestuurd. Ook nog geen bericht terug gekregen.Ik heb lekturama proberen bellen op het 0900 nr maar dan hoor ik dat het een niet gekend nummer is???
Ik ben blij met wat ik hier lees en voel me nu toch al wat sterker in mijn schoenen want ik overwoog al naar een advocaat te gaan maar die moet je dan ook betalen hé.
Dus ik betaal niks en zal dan nog wel brieven krijgen als ik hier alles lees. Ik ga zeker ook een klacht indienen op de site die hier vermeld is.
Maar u heeft het 2e pakket wel betaald? Dan kan men argumenteren dat u hierdoor akkoord bent gegaan met een abonnement, en dat u dit wel moet betalen.