Beste;
2 januari deed ik een bestelling bij een gekende electro webshop. (ik weet niet of ik de naam hier mag vermelden om andere mensen te waarschuwen voor deze onbetrouwbare verkoper)
Stom van mij dat ik niet eerst wat reviews had opgezocht want dan had ik nooit bij hem besteld. Maar omdat het een bekende webshop was heb ik dat gewoon niet gedaan! Goede raad dus om dit steeds te doen, zelfs bij bekende webshops!
Om kort te zijn: elke keer werd de levering weer uitgesteld en na de vierde keer had ik er genoeg van en heb ik de bestelling geannuleerd
Nu zit ik dus al 3 weken te wachten tot mijn geld wordt terugestort. Uiteraard momenteel nog zonder succes.
Ik heb ze nu nog een week tijd gegeven om het volledig bedrag terug te storten. Maar weet nu al dat dat toch niet gaat gebeuren.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen en eventueel een vergoeding voor genotsderving te eisen (ik kan mijn keuken nog steeds niet volledig gebruiken)
Want zelfs al gaat het "maar" over een bedrag van 800€. Ik wil ze daar niet mee laten wegkomen.