Mijn dochter kreeg een telefoontje van Lecturama voor een soort enquête en als dank zou ze een GRATIS proefpaketje digitale fotografie ontvangen zonder enig gevolg of verplichting achteraf.
Ik wist daar niks van maar op een dag stond er dus een doos met die rommel in en maakte ik mij goed lastig op mijn teerbeminde dochter en liet haar weten dat dat ALTIJD om ellende vragen is om met zo'n firma's in zee te gaan.
Omdat het haar niet zo intresant bleek heeft niets meer besteld en ook niets meer aangekregen. Toch kreeg ik 2 maand later herinering in de bus dat ze nog een openstaande rekening had die dringend moest betaald worden + administratiekosten omdat ze ons volgens eigen zeggen al een herinnering zouden gestuurd hebben???
Bij nazicht bleek dat er wel deglijk een rekening voor het transport moest betaald geweest zijn maar aangezien mijn dochter wist dat het GRATIS was had ze hier niet naar gekeken dus na een mailtje van haar waren ze akkoord dat ze enkel die transportkosten betaalde wat ik dan ook gadaan heb. Normaal zou ik dit niet gedaan hebben maar vond het een goede les voor haar dus dacht dat daarmee het probleem opgelost was!
Niets is minder waar aangezien we vrijdag WEER een aanmaning kregen waar deze keer nog eens een goede 10 euro extra kosten bijwaren???
Als ik Lectura google zie ik dat dit bedrijfje deze tactiek al 10 jaar toepast dus heel zielig om zo toch wat eurokes te proberen te verdienen!
http://www.test-aankoop.be/lecturama-ti" onclick="window.open(this.href);return false; ... 723763.htm
Vandaag zelfs nog straffer???
Mijn vrouwke belt hier juist om te zeggen dat de postbode vanmorgen daar stond met een doos van Lecturama???
Buiten die dreig brieven zijn ze dus blijkbaar ook nog zo dom om dozen blijven te sturen ondanks dat we niets besteld hebben?
Nochtans heb ik hier de mail waar mijn dochter duidelijk laat weten dat ze niets meer wil ontvangen en de bevestiging van Lecturama dat ze dit ook begrepen hebben!
Ze heeft de doos niet aanvaard en de postbode "terug aan afzender" laten doen maar toch wel echt ongelooflijk dat zo'n klojo's met zo'n praktijken al jaren iets proberen te verdienen.