Hallo allen,
Ik zit met het volgende probleem:
In Januari kocht ik met ecocheques een nieuwe laptop in 1 van de weinige winkels die die cheques accepteerde voor een laptop. In het begin enkele lichte problemen mee en de laatste weken stond hij altijd op '100 percent highest disk activity' waardoor hij onwerkbaar werd. Klantendienst gebeld, waarschijnlijk fout HD, moest binnengebracht, zo gezegd zo gedaan, breng de laptop me alles dat er bij zat, in de doos, en met een papier en foto's van de problemen.
In de winkel zijn ze blij met de duidelijke uitleg en maken ze mij een papier van afgifte van pc in perfecte staat voor reparatie.
Vrijdag krijg ik telefoon dat er 195 euro reparatiekosten zijn aan mijn pc, er is immers vloeistof gemorst over het toetsenbord en dat sijpelde in de pc. Ik woon alleen en ben zeker van er niets over te morsen en bovendien zou ik of zeker de winkelier met een toetsenbord met plekken van vloeistof toch nooit de nieuwstaat noteren me dunkt.
Meerdere personen raden mij aan om verdere stappen te nemen met het document als bewijs van de staat maar het probleem is dat alles dan op de lange baan gaat en ik mijn netbook in bruikleen gaf omdat ik deze nu gebruikte, en momenteel terugval op een amper bruikbare oude laptop. Is het mogelijk om de kosten te betalen en ondertussen toch stappen te ondernemen om dit te betwisten? Volgens sommigen geeft men met die betaling zijn eigen fout toe.
Heb even geen flauw idee dit verder te zetten, als ik ermee akkoord ging ging het al 2 weken duren, kan het alleszins niet maanden laten aanslepen.