Bij de rechter blijkt dat ze een aangetekende ingebrekestelling hebben gestuurd op ons adres maar op de naam van mijn zoon! De rechter heeft dit kunnen zien ,de ingebrekestelling alsook de bewijsjes van de aangetekende zending.
Eerst zei de rechter het adres klopt dus de ingebrekestelling is inorde,toen ik de rechter erop wees dat ik geen brief van mijn zoon mag aftekenen die al twee jaar niet meer op ons adres woont zag ze toch haar fout in,ook is deze aangetekende zending nooit afgehaald,ik kreeg ze niet en mijn zoon ook niet want hij woont ergens anders.
Nu moesten de advocaat van de tegenpartij en ik onze gegevens aan mekaar overmaken ,ik heb deze van de tegenpartij gekregen alsook de ingebrekestelling op de verkeerde naam van mijn zoon ,doch de bewijsjes van deze ingebrekestelling zijn zodanig gekopieerd dat de naam van mijn zoon toevallig niet zichtbaar is
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb geen vertrouwen in de tegenpartij door deze actie ,alsook de lijkt mij de rechter partijdig,ook moet ik mij weer verplicht aanbieden met alle ongemakken tijdens mijn werkuren,wat moet ik doen want voor mij is dit een roekeloos geding,ik ben nooit ingebreke gesteld en moet nu toch voor het gerecht een tweede keer verschijnen.
Had ik een ingebrekestelling gekregen op mijn naam had ik die misschien toch betaald ,ik weet het niet, maar nu komen er al kosten bij die voor mij niet correct zijn omdat de procedure niet juist verlopen is!
Goede en juiste raad is welkom.
Benny