Hartelijk dank voor de reacties.
Het laat bestellen was een risico, absoluut bij akkoord. Maar de persoon voor wie de tas bestemd was, had zijn vertrek ook vervroegd waardoor het last-minute geregeld moest worden. Hij heeft nu een fles 43 mee, daar was hij ook tevreden mee
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
We spreken inderdaad over een klein bedrag. Het is eigenlijk ook een principe kwestie.
De site meldt dat ze dit op tijd kunnen leveren. Ik heb die avond nog een bevestigingsmail gestuurd dat ik het zeker op tijd moest hebben. Op hun site stond dan ook dat ze tot middernacht bereikbaar waren via mail. Hier heb ik geen antwoord op gehad. De dag later in de namiddag kreeg ik pas een melding dat de order in behandeling werd genomen. Ik heb dan dadelijk gebeld.
Aan de telefoon zei de telefoniste dat ze melden dat hier een vertraging op kon zitten. Dit zou aangegeven staan op hun website. Eerst en vooral staat dit niet op hun bestel pagina.
In hun algemene voorwaarden zeggen ze wel: 4.1 De door xxx opgegeven levertijd van 1 werkdag wordt in vrijwel alle gevallen gehaald.
Dit is vind ik al zeer vaag geformuleerd. Ook onder de topic overmacht vind ik hier niets over terug.
Ze gingen me via mail bevestigen of ze dit konden annuleren. Die bevestiging heb ik pas vandaag gekregen met de melding dat ik voor hetzelfde bedrag iets ander kan kiezen via hun webshop.
Ik heb dit ook even doorgestuurd, met alle communicatie, naar het ECC. Ik zou gewoon even willen weten wat mijn rechten zijn in zo een geval. Ik heb hun ook gevraagd om hier niet teveel tijd in te steken. Als ze zeggen dat ik geen poot heb om op te staan, dan betaal ik gewoon. Als ze zeggen dat ik in mijn recht ben, dan stuur ik de mail door naar paypal zodra ik dit kan omzetten naar een claim.