Einde CSR maar SB stort saldo rekening niet door

prademaker
Topic Starter

Einde CSR maar SB stort saldo rekening niet door

#1 , 20 nov 2014 13:29

Mijn zoon zat in schuldbemiddelingsregeling.
Ondertussen zijn alle schulden (vervroegd) afbetaald en uiteindelijk heeft de SB haar eindverslag ingediend.
Begin september heeft de rechtbank een vonnis uitgesproken om een einde te stellen aan de regeling.

Sindsdien verschillende malen gebeld met de SB om een overzicht te krijgen van de laatste bewegingen op zijn rekenen en te vragen wanneer het saldo op zijn rekening doorgestort wordt.
Antwoord als "ik heb het vonnis nog niet gekregen". Hebben dit reeds twee maal doorgestuurd.
Als wij bellen is zij er (volgens de assistente) nooit. Ook op email reageert zij niet.

Wat kan ik doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 20 nov 2014 13:54

Naar de griffie van de arbeidsrechtbank stappen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

prademaker
Topic Starter

#3 , 24 nov 2014 11:37

Ik denk dat zij meeleest op dit forum :-), vrijdag een storing ontvangen.
Alleen geen overzicht van de de verrichtingen. Hier nogmaals om gevraagd, ben benieuwd.

Reclame

sloeberken

#4 , 24 nov 2014 13:13

Ook rekening houden door de vele crs, is het niet uitzonderlijk dat 1 bemiddelaar tussen de 150 a 200 en meer dossiers beheren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Kindenbelang

#5 , 27 nov 2014 07:22

Prademaker? Regio Limburg?

Wij hadden te maken met een sjoemelende SB. Ondertussen via rechtbank andere SB verkregen, maar we gaan heel het boeltje uitpluizen, indien we andere gedupeerden kunnen helpen, dan graag. Wij redeneren: als hij dit bij ons deed, dan ook bij zovele andere schuldenaren.

Zouden er een onderzoeksrechter op kunnen maar dan moeten we met een aantal gedupeerden zijn.

Klinkt net als het zelfde verhaal: geen communicatie, of verkeerde info doorgeven, geen antwoorden op onze vragen. Ok, wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten, maar een SB die iemand die reeds in de miserie zit, nog meer als een citroen uitpersen, dat is echt te wreed voor woorden. Hopelijk mag recht geschieden.

Weet eens te zeggen welke regio. thanks

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”