.Alvast is hond geregistreerd - wie is de dierenarts?
Op wie zijn naam staat zijn boekje?
Maw, wie heeft de hond betaald en aan wie is de factuur gericht?Kort door de bocht antwoord: een hond is een bezit, een goed. Naar wie de hond op- of omkijkt, waar hij zich het best voelt, waar hij het meest "vrijheid" heeft, speelt allemaal geen rol.
Puur wettelijk gezien is dan ook het enige wat van belang is: wie is eigenaar, en in hoeverre kan dit bewezen worden.
De hond is bij haar ouderlijke thuis geboren en dus is er geen betaling geweest.Maw, wie heeft de hond betaald en aan wie is de factuur gericht?Kort door de bocht antwoord: een hond is een bezit, een goed. Naar wie de hond op- of omkijkt, waar hij zich het best voelt, waar hij het meest "vrijheid" heeft, speelt allemaal geen rol.
Puur wettelijk gezien is dan ook het enige wat van belang is: wie is eigenaar, en in hoeverre kan dit bewezen worden.
Dank u wel voor uw advies.groetjes.Als de chip op haar naam staat kan je niks doen.
Maar kan je niet eens gaan praten met dierenbescherming (of een asiel) ?
Misschien is ze hem beu maar gunt ze hem jou niet (je kan dan nog een afspraak maken met het asiel dat jij hem achterna kan adopteren).
Zij kunnen je waarschijnlijk raad geven want deze hond wordt duidelijk mishandeld.
Vertel hun alles wat de hond heeft moeten meemaken bij haar.
Ik begrijp uit je tekst wel niet goed of jullie nu samenwonen of niet. In het begin van de tekst staat dat jullie twee jaar samenwonen, even later gaat het over 'bij haar thuis'. Gaat het dan over een ex-partner of hebben jullie nu beslist uit elkaar te gaan?
De hond is daar geboren en zij heeft altijd daar gewoond.Daarmee spreek ik van "bij haar thuis."Ik had beter geschreven:bij haar ouderlijke thuis.Nogmaals m'n excuses.Ik begrijp uit je tekst wel niet goed of jullie nu samenwonen of niet. In het begin van de tekst staat dat jullie twee jaar samenwonen, even later gaat het over 'bij haar thuis'. Gaat het dan over een ex-partner of hebben jullie nu beslist uit elkaar te gaan?
Hallo,
wij wonen samen bij mij thuis (mijn ouderlijk huis).
Wat ik bedoel "bij haar thuis" is haar ouderlijke woning. Sorry voor de verstrooiing.
Ze is heel egoïstisch ingesteld en ze zegt dat zelf en is daar fier over.Ook al zorgt ze niet echt voor haar hond.De hond is enkel goed voor haar wanneer het haar uitkomt.Voor de rest is hij voor haar een last.Alleen zal ze het nooit iemand gunnen,om de hond hier te laten of bij iemand anders,ook al weet ze dat haar hond daar gelukkiger is en ziet ze dat ook.Dank u wel voor uw advies.groetjes.Als de chip op haar naam staat kan je niks doen.
Misschien is ze hem beu maar gunt ze hem jou niet (je kan dan nog een afspraak maken met het asiel dat jij hem achterna kan adopteren).
Zij kunnen je waarschijnlijk raad geven want deze hond wordt duidelijk mishandeld.
Ik vind het wel erg dat een hond een bezit is en een goed (dat dat zo bekeken wordt).De hond is bij haar ouderlijke thuis geboren en dus is er geen betaling geweest.Maw, wie heeft de hond betaald en aan wie is de factuur gericht?Kort door de bocht antwoord: een hond is een bezit, een goed. Naar wie de hond op- of omkijkt, waar hij zich het best voelt, waar hij het meest "vrijheid" heeft, speelt allemaal geen rol.
De chip is veranderd als ze hier zijn komen wonen.De hond staat wel op haar naam maar op het adres van waar we nu samenwonen.(Dit is in mijn ouderlijk huis)Dank u wel voor uw advies.groetjes.Als de chip op haar naam staat kan je niks doen.