raar voorgevoel

denlowie
Juridisch actief: Nee

Re: raar voorgevoel

#16 , 21 apr 2016 16:05

ik vraag mij af tot hoelaat een zelfstandige de vrijdagnamiddag werkt ?
Ik werkte de vrijdag altijd tot 21.00 uur, maar ik denk dat men nu eerder om 16.00uur stop en velen reeds vroeger zo aan de bestel wagens te zien die hier mij passeren.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jackrussell

#17 , 26 apr 2016 08:43

Ja wat dacht je , zij komen vrijdag niet, het is uitgesteld, geen tijd , te veel werk, het is voor volgende week vrijdag in de late namiddag ! In de late namiddag ? ik vraag mij af tot hoelaat een zelfstandige de vrijdagnamiddag werkt ?
Dat ligt er maar aan. Gezien deze historie vraag ik me af of ze deze vrijdag de klus wel afronden.

JPV

#18 , 26 apr 2016 08:45

hebt u nu al een aangetekend schrijven gestuurd?

Reclame

dalida
Topic Starter

#19 , 29 apr 2016 17:11

Ze zijn niet komen opdagen.
KRUIS er over.
Zoek andere firma.
Spijtig , ik kreeg geen juridische hulp hier , of was er misschien geen hulp voor handen ?
Toch bedankt voor(de hulp) de opluchting, te kunnen zeggen wat er op het hart ligt.
'K zou graag de firma vernoemen , maar dat mag niet zeker., opdat iedereen gewaarschuwd zij.
Zij hadden geen mensen om deze herstelling te doen, zij kunnen het niet !
Heb gezien hoe de eerste herstelling hier door ging, grote prutser !

mava105

#20 , 29 apr 2016 17:18

Heb je de fabrikant van de motor al eens gecontacteerd?

JPV

#21 , 29 apr 2016 21:00

Ze zijn niet komen opdagen.
KRUIS er over.
Zoek andere firma.
Spijtig , ik kreeg geen juridische hulp hier , of was er misschien geen hulp voor handen ?
Als u niet antwoordt op de vragen kunnen we je moeilijk helpen...

Franciscus

#22 , 29 apr 2016 22:02

Gezien u een overeenkomst hebt met de eerste firma kan die perfect gezien u niet op een juridisch correcte wijze een einde aan de overeenkomst maakt de volledige som voor de herstelling opeisen.
De tweede firma kan evenzo zich indekken gezien rolluik niet door hen geplaatst werd en ze dus ook niet aansprakelijk willen of kunnen gesteld worden voor verdere of nieuwe schade. ( kwestie van garantie)

Hebt u uw brandpolis familiale verzekering en rechtsbijstand al in kennis gesteld?

Terug naar “Andere”