Tja, moest u klant zijn en zo moeilijk doen, gooide ik u met uw clicks en uw clacks buiten (figuurlijk, uiteraard. Ik zou u beleefd vragen de zaak te verlaten, gezien wij samen geen zaken kunnen doen). Het staat u daarna uiteraard vrij een klacht aan te spannen of de politie erbij te halen. Maar ik heb een sterk vermoeden dat de politie u ook vriendelijk zal verzoeken de zaak te verlaten.Moest u winkelier zijn, dan moest u zich aan de wetten houden.
De topic starter heeft idd een antwoord op zijn vraag:Zie ik, heel in de verte, een slotje aankomen?
Same thing, als de prijzen en voorwaarden van de leverancier gekend zijn, mag hij in principe ook niet zomaar "bijkomende regeltjes" opleggen (zoals: u bent te dicht gevestigd bij een andere klant). Maar het gebeurt wel.nu hebben jullie het wel over GROOThandel, hé
Dus een groothandel mag weigeren te verkopen aan een detailhandelaar ENKEL omdat hij te dicht woont bij een andere detailhandel? Op basis van welke wettekst zou een groothandel dat recht hebben?wat een vraag ? Hoeveel verschillen wil je hebben ?