We begrijpen dat ze binnen moeten kunnen, maar dat kan toch niet op eender welk willekeurig moment? Ze kunnen een afspraak maken als ik thuis ben.Vraag steeds naar hun identificatie.
Voor de rest, die mensen moeten wel binnen kunnen he. Staat hier niets over in de voorwaarden die u getekend hebt?
Uw vrouw (zijnde een meerderjarig handelsbekwaam persoon) was thuis. Als het contract ook op haar naam staat, is dat m.i. voldoende.We begrijpen dat ze binnen moeten kunnen, maar dat kan toch niet op eender welk willekeurig moment? Ze kunnen een afspraak maken als ik thuis ben.Vraag steeds naar hun identificatie.
Voor de rest, die mensen moeten wel binnen kunnen he. Staat hier niets over in de voorwaarden die u getekend hebt?
Het contract staat op mijn naam (alleen mijn naam)...Uw vrouw (zijnde een meerderjarig handelsbekwaam persoon) was thuis. Als het contract ook op haar naam staat, is dat m.i. voldoende.We begrijpen dat ze binnen moeten kunnen, maar dat kan toch niet op eender welk willekeurig moment? Ze kunnen een afspraak maken als ik thuis ben.Vraag steeds naar hun identificatie.
Maar nogmaals, lees uw voorwaarden hier over na, daar zal waarschijnlijk beter uitgelegd staan wat uw rechten en plichten zijn.
Ok, maar een deel van de vraag gaat er ook over dat zij op elk moment toegang tot mijn huis moeten hebben of ze dit met ons moeten afspreken. Als ik midden in een vergadering met een klant zit (zelfstandige met een kantoor in huis) ga ik me ook niet met hen bezighouden.Indien problemen belt u 101 of Pidpa met de vraag wie er in uw straat de controle komt doen.
Nogmaals, pak uw contract en lees na wat ze mogen en wat niet. Dan kunnen we verder met deze discussie.Ok, maar een deel van de vraag gaat er ook over dat zij op elk moment toegang tot mijn huis moeten hebben of ze dit met ons moeten afspreken. Als ik midden in een vergadering met een klant zit (zelfstandige met een kantoor in huis) ga ik me ook niet met hen bezighouden.Indien problemen belt u 101 of Pidpa met de vraag wie er in uw straat de controle komt doen.
Nu kan ik het mis hebben, maar volgens mij heb je helemaal geen contract bij Pidpa, buiten het overdrachtdocument toen we de woning kochten die wel de overname en de meterstanden bevestigd maar niets over andere voorwaarden en afspraken rond controles...Nogmaals, pak uw contract en lees na wat ze mogen en wat niet. Dan kunnen we verder met deze discussie.Ok, maar een deel van de vraag gaat er ook over dat zij op elk moment toegang tot mijn huis moeten hebben of ze dit met ons moeten afspreken. Als ik midden in een vergadering met een klant zit (zelfstandige met een kantoor in huis) ga ik me ook niet met hen bezighouden.Indien problemen belt u 101 of Pidpa met de vraag wie er in uw straat de controle komt doen.
Even nagekeken en bovenstaande klopt. Enkel overnameformulier is ondertekend... er is geen contract met voorwaarden en afsprakenNu kan ik het mis hebben, maar volgens mij heb je helemaal geen contract bij Pidpa, buiten het overdrachtdocument toen we de woning kochten die wel de overname en de meterstanden bevestigd maar niets over andere voorwaarden en afspraken rond controles...
Het enige dat daarop lijkt zou het algemeen waterverkoopreglement zijn dat ik hier heb gevonden: https://www.pidpa.be/sites/www.pidpa.be ... web_TW.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Kan inderdaad wel kloppen, maar je zult toch wel ergens getekend hebben om in te stemmen met hun voorwaarden?