Vraagje over belastingen

Dakairo
Topic Starter

Vraagje over belastingen

#1 , 12 dec 2013 09:45

Hallo,

Ik werk momenteel full time en verdien daarmee ongeveer €30.000 per jaar. Daarnaast ben ik zelfstandig in bijberoep en verdien ongeveer €10.000 per jaar.

Ik ben getrouwd maar mijn vrouw werkt niet en heeft geen inkomen en geen uitkering, daarnaast heb ik ook 1 kind ten laste.

Normaal gezien moet ik dit jaar €1600 terug krijgen maar toen had ik ook nog mijn vader ten laste (+65) en was ik ook nog niet zelfstandig in bijberoep.

Nu woon ik in een huur appartement. Kan er mij iemand een idee geven wat ik ongeveer kan verwachten bij de volgende belastingen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
loeki

#2 , 12 dec 2013 10:22

Maak een simulatie via "Tax-on-web" (beschikbaar bij oa DVV en andere aanbieders (gratis))
Dan heeft U echt een realistisch antwoord

Jef 007

#3 , 12 dec 2013 11:53

alle bankwebsites hebben ook simulatieprogramma's

Reclame

KristofKDB

#4 , 14 dec 2013 00:25

http://ccff02.minfin.fgov.be/taxcalc/ap ... ox/home.do" onclick="window.open(this.href);return false;
When there's a single thief, it's robbery. When there are a thousand thieves, it's taxation.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”