Misschien krijgt hij nu een jong veulen aan de lijn ipv een "oude vrouw"ik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.
nogmaals...Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()
U beseft toch dat ze tijd hebben tot 31/12/2017 om de aanslag te vestigen, niet dat u tegen 31/12/2017 de afrekening ontvangen hebt?Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()
Ja laten we hopen dat ik het eerder krijg zo niet zal ik het via internet afhalen zo niet heb ik pech maar tot nu toe heb ik geen 1 cent achtergelaten voor deze overheid en ik zal dat ook nooit doenU beseft toch dat ze tijd hebben tot 31/12/2017 om de aanslag te vestigen, niet dat u tegen 31/12/2017 de afrekening ontvangen hebt?Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()