Als je die eenmalig koopt al zeker niet. Want zolang ja niet verkoopt kun je er geen winst op nemen.'Ik hoef niet te denken.
Financiële draagkracht komt er niet aan te pas. Ook het risico is van geen tel.
Enkel het al of niet aanwezig zijn van een repetitief element dat er op wijst dat het geen gewoon beheer is van een patrimonium als goede huisvader.'
dus als je eenmalig altcoins koopt zit je safe? wanneer is iets repititief? spreken we dan over wekelijks, maandelijks, jaarlijks?
Als je die eenmalig koopt al zeker niet. Want zolang ja niet verkoopt kun je er geen winst op nemen.'Ik hoef niet te denken.
Financiële draagkracht komt er niet aan te pas. Ook het risico is van geen tel.
Enkel het al of niet aanwezig zijn van een repetitief element dat er op wijst dat het geen gewoon beheer is van een patrimonium als goede huisvader.'
dus als je eenmalig altcoins koopt zit je safe? wanneer is iets repititief? spreken we dan over wekelijks, maandelijks, jaarlijks?
Onder welke belastingen zou u anders vallen.......Hey ik heb rond gevraagd en ze zijden me als ik in Nederland woon met NL bankrekening dat ik onder de NL belastingen ben nu is mijn vraag klopt dit?
Dan is het echt wel meer dan eenmalige aankoop en verkoop. Dus zal dit 33% zijn.Moet ik dat kunnen overleggen? Ik heb eerst vanaf ING euro’s gestort naar kraken en heb hiervan ethers gekocht.
Tuurlijk heb ik daarna diverse alt coins gekocht en vice versa, maar in principe kan ik nu weer alles overzetten naar ethers zodat het dan toch lijkt dat ik niet gewisseld heb.
Om uit te keren dien ik mijn ethers weer om te zetten naar euro om zodoende weer naar mijn ING te kunnen sturen.