Hallo
Ik heb van zodra Tax On Web is opengegaan direct de belastingbrief van mijn vriendin en ik elektronisch ingevoerd. Mijn vriendin waar ik feitelijk mee samen woon hebben een huis gekocht en hebben redelijk wat investeringen gedaan. Voor mijn vriendin heb ik de maximale hypotheekaftrek ingevoerd en de rest zoals pensioensparen stond er automatisch op. Mijn vriendin heeft reeds haar aanslagbiljet ontvangen en krijgt een mooie som terug.
Ik heb mijn stuk van de lening en de nog wettelijk toegestane aftrekposten voor energiebesparende maatregelen (voor eind november 2011) ingevoerd en het pensioensparen stond er ook automatisch op. Ik krijg dus nog een serieuze smak geld terug maar heb hiervan nog geen aanslagbiljet ontvangen via Zoomit ook via de gegevens op Tax On Web zie ik nog altijd niks? Anderhalve week geleden gebeld naar een medewerker van het contactcenter van de FOD Financiën en die persoon zegt het is ingekohierd? Als het anderhalve week geleden is ingekohierd zou ik daar nu toch al nieuws over moeten hebben via Zoomit of via de site van Tax on Web? Dank bij voorbaat.