Het is al enkele jaren dat ik met de gedachte speel om te scheiden, maar het hield me telkens tegen omdat ik geen werk heb en zo weinig kan beginnen. Mijn man weet niks van mijn gedachten, ik durf hier niet over te beginnen, ben heel bang voor zijn reactie (hij heeft drie jachtgeweren met munitie achter de deur van de slaapkamer) Eigenlijk wou ik het liefst van al als een dief in de nacht verdwijnen, maar ons huis is ook van mij.
Schulden zijn er tov een bank omdat mijn man de praatjes van een oplichter geloofde.
Hij is ook tov mij onverschillig, nooit niks goed, altijd commentaar op de kleinste dingen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Enkel geinteresseerd in vissen en boten en dat is dan ook zijn enige gespreksonderwerp.
Ik heb contact opgenomen met de sociale dienst en zij raadden mij aan om erst met een advocaat te praten en dan terug bij hen te komen.
Kan er mij iemand raad geven? Ik kan zeker niet in het huis blijven wonen? Ik zie eigenlijk ook geen mogelijkheid om hem uit te kopen. Mijn man heeft mij al die jaren de bankzaken laten doen en veel is er niet want hij wou altijd andere dingen, antieke meubelen, marmeren beelden en ik gaf steeds maar toe want anders was er ruzie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)