aanslepende verdeling vereffening

philip.debaere
Topic Starter

aanslepende verdeling vereffening

#1 , 29 okt 2014 11:55

Eind dit jaar zijn mijn ex en mijzelf 10 jaar uit elkaar, maar toch is de verdeling nog niet in orde.
De advocaat van mijn ex doet al het mogelijke om de verdeling tegen te houden, aangezien dit geld in zijn laatje brengt.
De notaris die de verdeling moet doen, is bang van de advocaat van mijn ex, en doet niks meer. behalve geld van mijn derden rekening halen.
Is het mogelijk om van die notaris schadevergoeding te eisen omdat alles nu al zo lang aansleept? of haalt dit allemaal niks uit.
Ik veronderstel toch dat het de notaris is die de verdeling moet regelen, en dat die advocaat daar enkel kan tegen in beroep gaan.

Grt Philip

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kapa

#2 , 30 okt 2014 13:56

Beste,

ik ken er niet veel van, maar wie de recente TV-uitzending gezien heeft ivm de notarissen, beseft dat dit een hekel onderwerp is. 't Is maar een idee; maar waarom niet naar de (intussen tot het leven geroepen) familierechtbank stappen en daar je verhaal doen? Zo'n zaak die al jaren aansleept is inderdaad een makkelijke bron van inkomsten voor de notaris; en slopend voor minstens 1 van de partijen... Ik zou alleszins naar de familierechtbank stappen en 'hulp' vragen...
Qui sine peccato est, primus lapidem mittat.
Abyssus abyssum invocat...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”