Hallo
Ik ben sinds 4 jaar gescheiden en elk jaar is er discussie wie het chirokamp betaalt
We werken met een kindrekening waar alle kosten van de kinderen moeten mee betaald worden: onderwijs, school ...hobby's
( vermeld arrest rechtbank)
Nu het chirokamp valt meestal in de vakantie verblijfsregeling van mijn ex, zij gaat dan ook met haar nieuwe vriend mee...
Aangezien zij de kinderen heeft die periode ( vakantieperiodes 50/50) en volledig in haar 2 weken vakantie valt, moet ik dan ook opdraaien voor de kosten hiervan ( 2 kinderen * 160 euro) ?
Het lijkt me toch logisch als het chirokamp in haar periode valt ( beslissing rechtbank, elk 14 dagen afwisselend) dat zij die kosten moet dragen want zij gaat op "vakantie" met onze kinderen.
Wat als mijn vakantieregeling start op 17 juli en het chirokamp is tot 20 juli ?
- kan ik de kinderen opvorderen op 17 juli, volgens het vonnis ?
-stel dat ik het niet doe, en wacht tot 20 juli , draag ik dan bij in de kosten tot 17->20 juli ?
Hoe kan hier het gezond verstand werken want ex neemt/gebruikt zoals het haar het beste uitkomt en dreigt tellens met rechtbank.
Alvast bedankt voor de reacties.