Ik woon samen met mijn partner in de voormalige echtelijke woonst van hem en zijn nu ex - vrouw. Dit pand staat sinds enkele maanden te koop en van de notaris mag m'n vriend zijn ex vrouw aanwezig zijn wanneer er iemand komt bezichtigen. Doch, zij is degene die vertrokken is, ze zijn beide door het gerecht opgelegd (en dit vonnis is nog geldig), dat zij niét bij elkaars woonst in de buurt mogen komen en toch wilt zijn ex, omdat ze toegestaan wordt van de notaris, de rondleiding hier in huis geven als er mensen komen bezichtigen.
Ik wil dit niet, dat ze beneden in de zetel zit en haar mond open doet als er vragen zijn over het huis zelf, daar kan ik mee leven, maar ik wil niét dat zij de potentiele koper de rondleiding geeft. Ik woon hier, dit is nu MIJN prive en ook al staat ze op de akte als mede eigenaar: gezien dat de rechter haar verboden heeft de oonst te betreden, heeft zij zich daar aan te houden, toch?
Overigens is de notaris ook erg onbeleefd naar mijn partner toe. die vindt dat mijn partner maar te zwijgen heeft en te luisteren heeft naar wat zij zegt, doet hij dat niet dreigt ze met openbare verkoop.
Verder is hier ook een folder in de bus gevallen van een immokantoor, maar ik denk dat we niet kunnen overstappen van notaris naar immobilien kantoor, gezien de notaris toegewezen is door het gerecht?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Troetelbeertje