ik ben een moeder van 2 kinderen 4 jaar en 3 jaar oud ik ben al 3,5 jaar met mijn vriend uit elkaar
in september is er een week-week regeling door de rechtbank opgelegt van start gegaan
wij kunnen na 3,5 jaar spijtig genoeg nog altijd niet met elkaar praten. hij blijft mij voor van alles en nog wat voor de rechter dagen
nu is er vorige week na een epilepcieaanval bij mij een hersentumor vast gesteld,die zeker moet behandeld worden
ik heb intussen al 2 jaar een nieuwe vriend waarmee ik een goede vast huisgezin mee vorm , ik heb ook nog ouders die mij een de kinderen goed kunnen opvangen
dus voor opvang in mijn week is geen probleem als het met mij tijdelijk wat moelijker zou gaan
nu was mijn vraag als ik tegen mijn ex vriend zou vertellen dat ik ziek ben kan hij dan mijn kinderen afnemen of is de opvang van mijn nieuwe vriend en ouders genoeg
hij zou het zeker niet nalaten om naar de rechtbank te gaan indien hij mij hiermee zou kunnen treffen
is dit mogelijk?
moet ik hem juist vertellen wat ik heb,of is het voldoende dat ik zeg dat ik ziek ben?
wat met de kinderen als ik sterf,kunnen mijn nieuwe man en ouders de week-week regeling voortzetten