#17 , 25 okt 2015 08:41
Papa geeft aan haar minder te willen zien via mail gezien hij de zorgen en eigen problematiek niet aankan. Tijdelijk vonnis staat vakanties overeen te komen en in principe is dat dan ieder de helft.
Nu komende herfstvakantie was afgesproken, heel de week bij hem, heel de kerstvakantie bij mij gezien we op vakantie gaan. Afspraak gewijzigd, herfstvakantie bij mij. Papa kan haar geen eten geven.
Nu hebben we die regeling, om de twee weekends een weekend bij hem, tot zondag 20 uur, hij brengt ze al terug om 18u30.
Nu is er die weekend regeling, met oog op definiteve regeling. Schets:onze dochter is 12 en weegt jawel 72 kg, op die week tijd is ze bij mij ruim 1 kg kwijt. Ik vroeg haar wat heb je gegeten bij papa? Spek met puree, niet eens iets van groenten erbij.
Ik heb me voorgenomen nieuwe regeling te maken, vrijdag afhalen na avondeten, zondag thuis voor avond eten en voor zaterdag geef ik haar een degelijke maaltijd mee met fruit, soep...Bij papa krijgt ze dit niet, friet met borrelhapjes, pizzas,...Ik ben ook van plan indien dit dan als bewijs kan gezien worden er telkens foto's van te nemen. Voorlopig wil ik wel de weekendregeling houden met oog op de zitting in januari, kan ik dan door die fotos (en al de rest) een beperkte verblijfsregeling vragen? Zo kocht ik ook donsdeken voor bij hem, electrische verwarming, papa heeft geen....Zo ontbijt ze niet eens bij papa. Of is het voldoende om dat gewoon aan te halen tijdens de zitting? Moeilijk anders te bewijzen buiten nemen van fotos denk ik? Gisteren nog bericht op fb, kan haar niet terugbrengen, geen geld voor de bus. Heb dan wel gezegd dat dat zijn probleem is of moet ik nog een buskaart meegeven ook? Er was afgesproken dat hij zou instaan voor vervoer gezien ze nu hoofdzakelijk bij mij is.
Wat is nu een goede regeling in ons geval? Kan nu toch niet altijd eten en drinken meegeven? Met oog dan op definitieve regeling.
Zo vind ik het ook triestig, het is al van begin september geleden dat ze haar bomma heeft gezien langs zijn kant, fantastisch mens, hoe gaat het in zijn werk om haar omgangsrecht te geven? Echt, zij helpt hem financieel en sinds ze alles stort gaat hij niet meer langs. Zo heeft ze twee maand in het ziekenhuis gelegen, niet één keer langs geweest en wil ik haar omgansrecht geven, hoe werkt dat?