#2 , 26 jan 2016 13:11
Wat gaat gebeuren zal in niet onaanzienlijke mate bepaald worden door uw acties. U hebt klacht ingediend maar gaat u ook verdere stappen ondernemen zoals maatregelen om herhaling te voorkomen ( voorwaarden, eventueel echtscheiding etc).
Indien de jeugdsectie van de politie ter plaatse komt en meent dat de omstandigheden dermate zijn dat uw kinderen gevaar lopen of er niet goed voor hen kan gezorgd worden dan vermoed ik dat er een pv zal gemaakt worden voor het jeugdparket dat dan kan besliisen een onderzoek te laten instellen. Uiteindelijk kan een rechter maatregelen bevelen indien nodig. Dat wil niet noodzakelijk zeggen dat uw kinderen geplaatst zullen worden, ook dat u begeleid zal worden.
In eerste instantie dient u eens te kijken wat U gaat doen om herhaling te voorkomen en zichzelf en de kinderen veilig te stellen. Ik ga ervan uit dat uw partner hier de gesweldpleger is maar weet uiteraard niet wat zich concreet afspeelde.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.