#1 , 28 dec 2016 02:11
Goede avond,
wat te doen en hoe te reageren op zaken die regel rechte leugens zijn in een besluit van de tegenpartij?
Kleine uitleg:
Mijn man zijn ex vrouw eist meer alimentatie en heeft na een eerste besluit van onze advocaat nu allemaal leugens in het volgende besluit van haar advocaat laten zetten. (waarschijnlijk omdat ze beseft dat wij niet over het inkomen beschikken waar ze op had gehoopt zowel mijn man als ik zijn nml. mindervalide sinds enkele jaren, ik heb wel een zelfstandig bijberoep maar dat maakt ook niet echt winst omdat ik afhankelijk ben van andere)
Maar de zaken die zij aanhaalt kan niemand weerleggen behalve wij zelf en normaal de kinderen, maar omdat deze bij haar wonen en onder druk worden gezet verwacht ik dat zij meegaan in de leugens van hun moeder. het gaat dan vooral over het feit dat wij de kinderen regelmatig zakgeld toestopten maar waarvan zij nu beweert dat dit niet waar is en als ze wel iets kregen wij dit zouden hebben laten verdwijnen. dat de dochter met mij niet door een deur kan, dat de dochter zich achteruit gestoken voelt, dat mijn man geen interesse toon in de kinderen, enz...
Wat kunnen wij verwachten van de rechters? Gaan zij enkel naar de financiële kant van de zaak kijken? Hoe kunnen wij hier best op reageren? Ik had na het lezen van dit besluit wel een heel misselijk gevoel wij worden afgeschilderd als monsters en dat klopt helemaal niet met de werkelijkheid.
Alvast bedank voor enig advies.