beste
mijn man heeft me talloze jaren belogen en bedrogen,vorig jaar zelfs ging hij bij ??n van die vriendinnen nog gaan bijwonen,heeft maar een week geduurt,stond na een week weeral thuis.
ik kon en wou hem van toen af niet meer als mijn "echtgenoot" zien en dus leven wij als broer en zus zeg maar in ons huis,hij gaat zen gang en ik de mijne,nu heb ik een viertal maand geleden iemand anders leren kennen waar ik eigenlijk mee verder wil,wat me tegenhoud is onze dochter van 16 die in haar puberjaren echt niet gemakkelijk is,en ons eigen huis waar we al voor 2/3 aan afbetaald hebben,ik zou echt niet weten hoe ik dit allemaal moet klaarspelen qua verdeling enz..
mijn vriend komt bij ons aan de deur mij halen en afzetten enz,maar nu begint men man daar moeilijk om te doen,want hij heeft voor het ogenblik niemand vast,juist flirten.
ik ben dus voor iedereen de slechte want wat hij al jaren en dagen doet is iedereen al vergeten hoor ze zien juist het mijne.
nu is mijn vraag als hij nog moeilijk blijft doen en ik zet de stap om de echtscheiding aan te vragen kan ik hem dan verplichten ons huis te verlaten en dat hij ergens anders gaat wonen tot aan de verkoop van het huis,ik heb maar een heel klein inkomen en hij heeft een heel goed inkomen,daarom zou ik graag samen met men dochter in het huis blijven totdat het verkocht is. kan dit?
alvast bedankt voor jullie tijd
gina