Schoolrekening, moet vader van de kinderen mee betalen?

hendrik1

#16 , 22 nov 2009 19:23

Hoi Rebel? :D

ik vind het zeer verhelderend wat jij over mij schrijft!
Ik geef mijn visie over bepaalde zaken, vanuit mijn ervaringen en tracht hierbij mannen/vrouwen die in dezelfde situatie dreigen te belanden te behoeden voor verder onheil.
U hebt uiteraard alle recht mij te veroordelen voor mijn standpunten, alleen kan ik u bij deze melden dat uw mening over mezelf mij hoegenaamd niks doet.
Als U beter kan slapen door een persoon als mezelf als gefrustreerd en zielig te bestempelen, dan heb ik daar alle begrip voor!
Wat niet wegneemt dat mijn bedoelingen op dit forum,gebaseerd op feiten, daarmee niet goedbedoeld zouden zijn.

Doei, (slaapwel :D )
Hendrik

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#17 , 23 nov 2009 09:57

Als U beter kan slapen door een persoon als mezelf als gefrustreerd en zielig te bestempelen, dan heb ik daar alle begrip voor!
Wat niet wegneemt dat mijn bedoelingen op dit forum,gebaseerd op feiten, daarmee niet goedbedoeld zouden zijn.

Doei, (slaapwel :D )
Hendrik
Hendrik & Rebel, laten we geen ruzie maken!
Hendrik, de ene zaak is de andere niet, de ene rechter is al evenmin de andere!

hendrik1

#18 , 23 nov 2009 20:16

Hoi Lex,

we hebben ons meningsverschil achter de schermen van dit forum duidelijk gemaakt aan mekaar.

Rebel en ik, enfin ik althans, heb er gezien mijn (bewuste) houding nav bepaalde thema's géén probleem mee dat er kan gebotst worden qua meningen. Uiteraard kan/mag dit de geest van dit forum niet overheersen.Mijn punt is dat een bezoeker op dit forum mag weten hoe vuil het spel (wb echtscheidingen) soms gespeeld wordt, gebaseerd op feiten/uitspraken van de bevoegde rechtbanken vanuit mijn eigen ervaring.
Had ik toenerijd geweten dat dit forum bestond en ik had gelezen wat ik nu allemaal lees, dan had de (mijn) situatie er gans anders uitgezien, vandaar!

doei Hendrik,

Reclame

tatercounter
Topic Starter

#19 , 25 nov 2009 13:04

er kan gebotst worden qua meningen
Op de man/vrouw spelen ipv op de bal is dus voor jou "botsen qua mening"? Fijn idee is dat :roll:

jokeenfamilie

#20 , 25 nov 2009 19:23

Beste Hendrik1, vele, zo niet al jouw postings zoals deze in deze thread zijn zeer zwaar eenzijdig getint.

Deze komen bij mij over als uitspraken van een gefrustreerd persoon die weinig kan relativeren en alle situaties vanuit één en dezelfde positie bekijkt.

Heel jammer en zielig eigenlijk, want met zo'n gedachtengang is het beter om GEEN advies aan anderen te geven omdat ze niet objectief zijn en zo'n ingesteldheid ondermijnt de geest van dit forum.[/quote]

'Ik vind de antwoorden van hendrik1 ook erg eenzijdig getint , om het nog
zacht uit te drukken...
Frustratie druipt uit de antwoorden.
Niet alle vrouwen zijn als je ex-vrouw hendrik1 !!!!!
Mensen vragen antwoorden op hun vragen - gèèn afslachting - gèèn dooddoeners.
Niemand heeft er baat bij, en het is al erg genoeg als mensen in zo,n
situatie terecht komen . '
jo

hendrik1

#21 , 26 nov 2009 11:32

Dag Jokeenfamilie,

toch wel vreemd dat het steeds dezelfde mensen zijn die zich aangesproken/beledigd voelen wanneer ik mijn antwoorden post wb dit item :) . Er zijn er nochtans ook zeer veel die me wel gelijk geven hoor!
Ik heb op de initiële vraag weldegelijk geantwoord (zijnde dat de ex zal moeten meebetalen en dat het ver gaan wonen géén argument is).
Ik heb dan ook verder geschreven dat het ver gaan verhuizen van tatercounter not done is!
Sommige!!! vrouwen/mannen vergeten dat er ook papa's/mama's zijn en dat een kind een papa en en mama nodig hebben. De rechtspraak is hierin niet rechtlijnig, niet rechtvaardig. Dit laatste maakt mij helemaal niet gefrustreerd, wel integendeel, het maakt me alleen boos. Om te betalen is de ene voor het gerecht de melkkoe (enfin of stier dan :lol: ) maar wb opvoeding/inspraak edm... wordt die laatste dan verondersteld overbodig te zijn. En dan komt er nog het fenomeen van ouderverstoting bij door het kind (PAS syndrome).
Nu ja, het is een eindeloze discussie aan het worden, ...

mvg,
Hendrik1, de slachtende dooddoener :lol:

Terug naar “Echtscheiding”