Wat is een gebruikelijke 'klassieke' omgangsregeling?

3399AAaa

Re: echtscheiding

#16 , 20 jan 2010 16:29

Ja, er is al een notaris aangesteld door de rechtbank en er is al een schatter voor het huis langsgeweest.
Ik hoop dat het vlug allemaal achter de rug is.
Maar als uw man veel verdiende, veronderstel ik dat er ook redelijke grote sommen geld waren, waarvan u alsnog uw deel zal kunnen opeisen....
Plus est en vous

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Yvette

#17 , 20 jan 2010 16:56

Die waren er en die zijn ook onderling onmiddellijk verdeeld bij zijn vertrek. Ik heb mijn deel wel moeten gebruiken om met de kinderen verder te kunnen leven. Dus dat geluk had/heb ik wel of ik had volledig met mijn rug tegen de muur gestaan.

3399AAaa

#18 , 20 jan 2010 17:15

Is er dan in het vonnis ergens melding gemaakt dat het genot van de woonst dat u nu geniet als een soort 'vergoeding/tegemoetkoming/onderhoudsbijdrage' wordt aanzien?
Plus est en vous

Reclame

Yvette

#19 , 20 jan 2010 17:39

Nee, de aflossing van de lening wordt bij vereffening-verdeling afgetrokken van mijn deel. Toch volgens mijn eigen advocaat.
Maar ja, ik woon hier per slot van rekening ook.
Mijn ex en zijn vriendin hebben ondertussen trouwens ook een eigen huis gekocht.

Terug naar “Echtscheiding”