brengen van de kinderen

Yvette
Topic Starter

brengen van de kinderen

#1 , 07 feb 2010 09:48

De rechter had beslist dat ik steeds de kinderen moet brengen.
Mijn ex moet ze terugbrengen.
Wat indien ik ze niet breng? Hij mag ze wel komen halen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
3399AAaa

#2 , 07 feb 2010 11:39

Pacta sunt servanda = afspraken zijn er om na te komen......behoudens natuurlijk.......

Welk nut kan het opbrengen?
Zal uw actie de kinderen stress of spranning bezorgen?
Of wat is de reden?
Plus est en vous

Yvette
Topic Starter

#3 , 07 feb 2010 12:10

Reden is dat ik het emotioneel niet aankan. Niks voor op de rechtbank te vertellen dus weer....
Gelukkig had ik vrijdag iemand bij me om het stuur over te nemen.
En voor de kinderen is het dus beter, moeten ze mij zo niet zien en kunnen er geen accidenten gebeuren.

Reclame

Rebel-with-a-cause

#4 , 07 feb 2010 12:22

De rechter had beslist dat ik steeds de kinderen moet brengen.
Mijn ex moet ze terugbrengen.
Wat indien ik ze niet breng? Hij mag ze wel komen halen.
Het kan/zal evengoed moeilijk zijn voor beide ouders om de kinderen niet altijd bij zich te hebben, maar als het in het vonnis zo is uitgesproken, kan je er eigenlijk niet onderuit.

Yvette
Topic Starter

#5 , 07 feb 2010 12:37

Het is voor hem echt niet moeilijk. Dan zou hij wel voor co-ouderschap gekozen hebben en hier geen 100km vandaan zijn gaan wonen.

hendrik1

#6 , 07 feb 2010 19:18

Maar Yvette toch,

waarom in hemelsnaam? Je bent gekwetst, dat hebben we allemaal al voldoende kunnen lezen. Wat er in de afspraak staat moet je gewoon volgen! Logisch is ze niet wb dit: je zou verwachten dat de ouder bij wie de kinderen komen er ook omgaat.
Ik leef met je mee, en ik besef dat je het bos door de bomen niet meer ziet, maar verman(/vrouw) u nu toch eens! Wat geweest is is voorbij, daar moet je je bij neerleggen. Get a life....da's niet moeilijk hoor!
Ik kreeg na mijn scheiding een klein boekje van mijn ouders over "je leven na een scheiding" en heel kort samengevat komt het hier op neer: doe gewoon wat je altijd al gewoon bent om te doen.....en blijf trouw aan jezelf!

kop op, je komt er wel doorheen!

3399AAaa

#7 , 07 feb 2010 20:12

Ik begrijp niet goed waarom je het emotioneel niet aankan, of wat je daar inhoudelijk mee bedoelt. Wat is het echte probleem? Gebeuren er dingen bij het afzetten van de kinderen? Scheldt uw ex, of dreigt hij,....?
Plus est en vous

Terug naar “Echtscheiding”