Ex leeft co-ouderschap contract niet na (al jaren miserie)

lucgescheiden

Re: Ex leeft co-ouderschap contract niet na (al jaren miseri

#31 , 17 nov 2012 14:56

Het gaat er hem niet over wat een verkozene voor jou zou kunnen doen.
Het gaat er hem wel over in hoeverre een verkozene enige macht bezit om: fouten aan te pakken en
zijn persoonlijke verantwoordelijkheden te behartigen, uit eigen inzicht.

Ik ben in het politieke wereldje niet thuis, maar indien u minister wordt benoemd, zou ik denken dat
u de eindverantwoordelijkheid draagt voor uw ministerie, u geniet daartoe het vertrouwen van de burger.

Wanneer de burger u vervolgens attendeert op: discriminatie en misdrijven op uw ministerie,
doch u deze burger bericht dat u daartegen niets vermag.
Om vervolgens in de media te komen vertellen dat: IN DE TOEKOMST, er strenger zal worden toegezien...
Welke show voert u dan op?
Laatst gewijzigd door lucgescheiden op 21 nov 2012 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#32 , 20 nov 2012 12:25

RR lees even aandachtig: http://www.juridischforum.be/forum/view ... 13#p228413" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit zijn toestanden die reeds decennia's lang aanslepen...
al die tijd bestonden er eveneens ministers van Justitie, volksvertegenwoordigers en ja ook ... aanklachten.
De media wijst een schuldenbok aan, maken veel heisa rond de onderzoeksdaden naar hun schuldenbok, maar ... wat?

tina26

#33 , 02 dec 2012 13:10

Hallo ik ben tina...ik ben gescheiden en al van het begin is het slecht gegaa ik heb de zaak verloren omdat ik volgens hun geen geen meubels had terwijl dat om een misverstand ging ...mijn exman ktijgt de kinderen en ik mog hun zien maar om de 2 weken in weekend het was een hel ik heb altijd voor hun gezorgt en ineebs pakken ze mijn alles af het kon zo niet...ik ben in hoger beroep ingegaan en toen mijn exman het hoorde wou hij afspreken onderling co ouderschap maar domiciele en alles bij hem ik ging mee akkord omdat ik hun al 3 maanden zo in weekend maar zag ik ging zot worden ik heb ee ingestemt ...het is nu al 2jaar bezig en het is altijd miserie hij betaal mij geen kindergeld de helft en hhij koopt niks voor de kinderen ik moet alles kopen omdat hij zo gezegt geen geld voor heeft en nu dat het gedaan is met zijn vriendien komen de kindjes niet naar de vader enkel in weekend en soms maar paar uurjes ...ik heb mijn advokate gekontakteert maar ze weigert te antwoorden.. Ik zou graag naar de jeugdrechter stappen en dat zonder advokaat omdat ik vroeger een pro deo advokaat had is het misgegaan en nu ik kan gewone advokaat niet betalen het kost enorm veel zeggen ze daarom wil ik allen gaan is het mogelijk? Ik wil nu de volleddige voogdij op mijn naam laten zetten ik heb niet veel ervaring met de dingen maar ik wil alleen goed voor mijn kindjes ..mag ik het veranderen?bedankt

Reclame

lucgescheiden

#34 , 02 dec 2012 20:20

tina26,
"Ik wil nu de volleddige voogdij op mijn naam laten zetten"
Dit is het laatste waarmede een rechtbank gaat instemmen, dus dat kan je beter achterwege laten.
Wel is het zo dat u de jeugdrechtbank, zonder advocaat, om een nieuw vonnis kan verzoeken.
Domiciliatie wijzigen, kindergeld op uw naam innen, ...
Men biedt op verschillende plaatsen in uw omgeving een gratis juridisch advies (informeer hiernaar bij uw lokaal vredegerecht)
Informeer daar naar de juiste procedure, en de vorm van uw verzoek.
Succes!

tina26

#35 , 03 dec 2012 18:28

dank je wel voor de antwoord ja daar hebt jij gelijk in ik ga het zo doen en hopen dat het goed komt ...

lucgescheiden

#36 , 03 dec 2012 18:48

RR opgelet!

Update: vandaag emailje van cabinetsmedewerkster fraude-bestrijding met: hartelijke dank voor al de revelante opmerkingen en tips....

Zou er iets moois van komen ??? of reageert het cabinet hiermede louter na meelezen op JF ???
Met deze toch mijn nederige dank aan deze minister voor zijn berichtje!

Terug naar “Echtscheiding”