Stel voor dat u die kost op u neemt als dat de 'beste' oplossing' is .
Stel u woont in Deurne kinderen gaan naar school in Hoboken en werk verhuisd naar Ekeren... afstand is iets van 22 km maar is allemaal stad Antwerpen ...ik vrees ervoor als u daarvoor naar de rechtbank gaat.
Het zijn afwegingen natuurlijk, rechtspraak kan je nooit op voorhanden voorspellen.
Dat kinderen met een leeftijd van 6 en 8 jaar oud ongeveer bijna 11 uur daags op school zitten is de reden waarom een schoolswijzing mijn argumentatie is.
In mijn ogen is er meer dan kinderen in hun betrouwde omgeving te behouden zoals o.a school te behouden wanneer andere aspecten in hun belang in gedrang komen
Ontslag nemen op een bedrijf na 16 jaar is een financiele risico; huur moet betaald worden, hun kleren,gezonde voeding,... geen optie in mijn ogen.
Kinderen 11 uur daags school laten lopen dus tegen 18u3O thuis geen optie in mijn ogen huiswerk,wassen,vrije allemaal haastig en spoedig.
Omgangsregeling wijzigen naar een tradionele regeling is m.i veel ingrijpender dan een schoolswijziging zeker nadat de week/week regeling al 4 jaar loopt.
Moeder was overigen 3 jaar eisende partij voor een schoolswijziging naar de streken die gunstig waren, jammer genoeg had ik geen glazen bol om te zien wat mijn werkgever van plan was, dus ja in augustus via de familierechtbank heb ik gelijk gehaald en een schoolswijzing van haar kant tegengehouden, nu blijkt dat ik mij beter niet had verdedigd, ironsch.
Nu wilt, moeder natuurlijk geen schoolswijziging.