en waarop baseerde de deurwaarder zich dan?Ik heb toen even niet betaald maar via een deurwaarder moest ik achterstallig onderhoudsgeld betalen.
Er werd wel een vergoeding vastgelegd, maar GEEN tegenprestatie (althans niet op papier) zoals u meent te lezen.en waarop baseerde de deurwaarder zich dan?
ik baseer me op :Er werd wel een vergoeding vastgelegd, maar GEEN tegenprestatie (althans niet op papier) zoals u meent te lezen.en waarop baseerde de deurwaarder zich dan?
En een hond is juridisch gezien een voorwerp waarvoor bezit geldt als titel van eigendom. De eigenaar bepaalt zelf aan wie hij zijn/haar voorwerpen uitleent.
Blijkbaar is deze tegenprestatie dus niet bindend?Ik mocht de honden blijven zien en er mee gaan wandelen.
Dit gebeurde op de notariële akte aangezien ik ze getekend had. En hij had ook een versie mee dat ik samen met mijn ex had opgemaakt. Ik had dan toen ondertekend maar dat hadden we dan toch niet gebruikt. Zij had dat dus bewaard en dat was ook bindend.en waarop baseerde de deurwaarder zich dan?Ik heb toen even niet betaald maar via een deurwaarder moest ik achterstallig onderhoudsgeld betalen.
gezien u geen contact met de honden meer krijgt, heeft uw ex-partner toch haar deel van de EOT verworpen? Als ik lees dat dieren als "voorwerpen" worden beschreven, begrijp ik niet dat U onderhoudsgeld moet betalen terwijl de tegenprestatie: "het zien van het 'voorwerp' " niet wordt uitgevoerd?
Ik zou naar de rechter stappen.