voor hen die denken een (v) echtscheiding te ondergaan.
Bij uitspraak rechtbank echtscheiding beide uders gezamelijk ouderlijk gezag.
Elk jaar opnieuw moet ik overal rond telefoneren om te weten waar mijn kinderen op school zijn.
Gelet ik de kinderen nu bijna twee jaar niet meer heb gezien behoud het me toch niet dat ik graag ben geïnformeerd over het hoe en waar.
Gelet ex mij nooit van iets op de hoogte brengt telkens melding gedaan bij de lokale politie van onregelmatigheden.
Hier word nooit geen gevolg aan gegeven maar men kan mij niet verwijten dat ik er niets voor deed.
Jongste dochter 15 jaar, eenmaal buitengegooid drie weken voor het einde, vorige jaar kantje boord mogen school uitdoen, dit jaar reeds terug problemen...
Had toevallig kunnen vernemen waar ze op school was en met de directeur heb ik een zakelijk gesprek gevoerd dat wel beide ouders moeten tekenen voor de school, dit heeft hij weggeveegd, swat daar lig ik niet wakker van, als ze maar op school gaat, das het belangrijkste, procedures en procedures, de advocaten horen dat graag.
Toch kreeg ik alsnog een mailtje van de ex (via haar hotmail weliswaar) waar ik het recht haalde mij met de kinderen te moeien, dat ze oud genoeg zijn om zelf beslissingen te nemen zonder mijn bemoeizucht????
Terug met mailtje naar politie geweest, "laat haar lopen" was hun antwoord.
Kan zij zomaar eenzijdige beslissingen nemen?
Ik wil niet de oorzaak zijn van een verkeerde schoolkeuze maar ik zou toch graag op de hoogte gebracht worden waar ze school lopen.
De oudste dochter 19 jaar, ik ben er nog verantwoordelijk voor, via via via moet ik langs facebook vernemen dat ze naar Spanje op vakantie geweest is (dit door een moeder met beperkt inkomen, zal wel een schenking geweest zijn of zo) gelet ik nog altijd verantwoordelijk ben, en ik zou haar zekers dit niet onzeggen, maar weeral zonder dat ik op de hoogte was.
Kan zij zomaar beslissingen nemen en mij buiten alles houden?