Huur?!?

Troetelbeertje
Topic Starter

Huur?!?

#1 , 27 jan 2016 23:24

Ik hou het kort:
Mijn ex is vertrokken, wij hadden een huis waar ik, in mijn eentje de hypothiecare lening van af betaalde, tot de dag dat de woonst verkocht werd.
Bij verdeling van de "winst" op de verkoop, behoor ik ineens "huurgeld" te betalen, bovenop het feit dat ik de lening betaal, van de 1e betaling tot de betaling wanneer de woonst verkocht was.
Mijn vraag: Kán dit?!? Er zijn harde bewijzen dat uitsluitend ik de lening afbetaalde, mijn ex betaalde geen enkele cent, maar loopt te beweren dat het pand mij al die tijd in bruikleen gegeven was.
De door de rechtbank vastgelegde mede - afbetaling die mijn ex moest betalen, werd nooit voldaan, de lening die mijn partner alleen aanging, werd mee afgetrokken in de verschuldigde bedragen.
Kan dit zomaar allemaal? Mijn ex trekt alles naar zich toe, maar ik zie niks!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 28 jan 2016 05:32

hoeveel was de afbetaling van de lening nog, hoeveel zou het normale huurgeld zijn voor zo'n woning?

Troetelbeertje
Topic Starter

#3 , 28 jan 2016 12:22

1000 afbetaling
800 huur...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”