Vorige week dochter bij de papa op zaterdag van 12-18.
Heb ze terug gekregen met 39 graden koorts en was volledig ondergeplast.
Ik heb in eerste instantie papa opgebeld om te vragen wat er gebeurd is.
Geroep aan de telefoon dat ik een slechte moeder ben en uiteindelijk telefoon toegeslaan... Ok
Heb mijn meid een suppo opgestoken en gewacht maar de koorts zakte niet en ze wou ook niet drinken ( ik weet ook niet of ze heeft gegeten bij papa aangezien hij niets wilt zeggen)
Naar de dokter van wacht geweest en de vuile kleren meegedaan.
Ik had niet de bedoeling om hier zo een drama rond te maken maar door de reactie van papa laat hij mij geen keuze. Het is de zoveelste keer dat ze met koorts terugkomt. Dat ze ziek wordt, daar zeg ik niets over. Ze is nu eenmaal veel ziek, maar de verzorging moet er wel zijn!!! Wat krijg ik dan als antwoord? Je denkt toch niet dat ik naar de dokter ga gaan, ik betaal alimentatie...
En van dat onderplassen zei hij: het is uw woord tegen dat van mij!
Dokter heeft bevestigd dat ze ziek was en ook een attest geschreven over de vuile natte kleren die naar Pipi reuken ( ik heb dat kind direct in een lauw bad gestoken en een pyjama aan gedaan)
Nu is het zo dat zij donderdagavond terug is hervallen en terug hoge koorts heeft. De dokter heeft gezegd dat ze het begin van een longontsteking heeft en ze mag zeker komende week het huis niet uit.
Zondag moet ze normaal naar papa, ik zou haar anders wel laten gaan maar omdat hij de nodige zorgen niet toedient en omdat ik ook een attest heb dat ze niet naar de opvang kan en het huis niet mag verlaten...
Hij mag ze van mijn part wel komen bezoeken zondag bij mij thuis.
Ik ben bang voor hem dat hij heel agressief zal reageren, maar ik moet aan het welzijn van mijn kind denken.
Wij hebben een overeenkomst maar dat is nog niet bekrachtigd.
Wat denken jullie?