Hahahahaha bij het ongelukkig gevoel van gisteren moet ik nu toch lachen! Ik vind het fijn dat jullie me helpen om de dingen 'juist' te zien.
Ik ben inderdaad ook van het principe, als je eenmaal de stap zet als 'gezin' door het leven te gaan, dan is er een ONS en niet meer 'mijn' en 'jouw'. Kleurenblind is ie niet, de overdaad aan juwelen, bloemen etc in een relatie al dan niet aanwezig, mogen voor mij met veel plezier omgeruild worden door een lief woord en een appreciatie af en toe, dat koop je tenslotte niet, dat komt gewoon uit je gevoel.
Ik denk dat mijn 'gesprek' van gisteren toch vruchten heeft afgeworpen, felgroene appels of knalrode kersen, hij zag in dat het fout was hoe ie gisteren te keer ging.
Oei nu vergeet ik spaties in te lassen
En zeker dat elk verhaal twee kanten heeft, vandaar dat ik ook aan zijn familie gevraagd heb hoe zij het doen en hij viel een beetje uit de lucht. Ik denk dat hoofdzakelijk het verschil in opgroeien hier van groot belang is, ik kom uit een heel hecht nest waar dingen besproken werden, er voor elkaar gezorgd werd (al betekende dat af en toe eens elkaars haren uittrekken, zoals het betaamd tussen broers en zussen) en de dingen samen werden gedaan terwijl hij uit een lieve maar veel afstandelijkere familie komt, vroeg op z'n eigen benen is gaan staan en nooit echt met iets of iemand heeft moeten rekening houden.
De vakanties zijn in samenspraak (oef dit hebben we dan weer wel gemeen

), de eindejaarspremie gaat integraal naar zijn belastingen en het vakantiegeld...? Daar wil ik enkel dat we er beiden ofwel plezier aan beleven of ons 'voordeel' uit halen, maw iets wat voor ons allebei ten goede komt.
Dit mag gerust verplaatst worden naar 't praatcafé, ik heb maar een gokje genomen toen ik dit kwijt wilde en was zelfs helemaal niet voorbereid op het aantal mensen die echt hun tijd hebben gestopt in het beantwoorden van m'n bericht, waarvoor dank
groeten vanuit een woonkamer behangen in warme, zachte tinten, gekozen in onderling overleg waarbij de eindzin was: oh kies maar, ik ken daar niks van