bedankt al voor het antwoord.
inderdaad ik vind het niet leuk wat mijn ex nu doet en zou inderdaad zeker NIET hetzelfde doen als zij zou vragen om Nika(onze dochter even te zien zou ik zeggen ja tuurlijk waarom niet dat is goed voor haar en voor jouw).
Als ik binnenkort wel in de situatie ben om week/week te doen zou ik zelfs nog vragen aan mijn ex schoonouders om haar van school te halen en bij te houden tot ik haar na men werk daar mag komen halen kwestie van dat nika dan toch in een vertrouwde omgeving zit en niet in de nabewaking das toch een betere oplossing voor onze dochter vind ik maar ja of de schoonouders daarmee akkoord zullen gaan (als ze slim zijn wel denk ik toch)
Woensdag heb ik een afspraak met een heel goede advocaat in deze zaken en dan zal ik meer weten . nog ff tandenbijten dus ma ik blijf vragen aan me vriendin of ik onze dochter even mag zien maar ik krijg meestal zelfs nog geen sms terug.
Ze heeft me gezegd dat ik occasioneel een sms mag sturen om te vragen hoe het met onze dochter is maar gisterenavond twee maal gesmst geen antwoord :S.
Kan niets anders zeggen dat ik vind dat men vriendin onze dochter kwest in de eerste plaats en daarmee ook mij want ik ben diegene die ze wil pijn doen maar daar gebruikt ze nu onze dochter voor erg
By the way zou ik naar men vriendin kunnen bellen en dit gebruiken als steunpilaar om toch misschien men dochter te zien te krijgen ?
Ik zeg het van mij mag ze heel de inboedel hebben ik wil gewoon ff men kind zien!!!
Ow en ik stuur elke dag minstens 1 sms om te vragen hoe het met onze dochter is. smsjes bijhouden zeker ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik wil ook niet teveel sturen want dan word ze weer ambetant kan zet misschien als stalking gaan gebruiken enzo.