wij liggen momenteel in een hevige strijd met onze voormalige huisbaas (lees huisjesmelker).
nu is per toeval mijn grote passie: aquariums met discusvissen en tropische garnaaltjes.
sinds april 2012 ben ik geregistreerd op het belgische garnalenforum onder een nickname.
nergens staat ook mijn volledige naam of adres of niet één ander persoonlijk gegeven vermeld op dat forum. enkel in mijn profiel mijn woonplaats.
bovendien moet je geregistreerd zijn om de meeste topics te kunnen bezoeken, waaronder topics van nieuwe leden die zich voorstellen of de ledenlijst!
nu is op de één of andere manier de advocaat van de tegenpartij beginnen snollen in mijn "forumgewoontekes".
op zich staat daar niets bezwarend in, maar ze gebruiken toch alles wat mogelijk is om de lamentabele staat van de 200 jaar oude (nooit gerestaureerde) hoeve in onze schoenen te schuiven. alsof 1 nestje met ons rashondje het dakgebinte heeft doen vergeven van de boktor en nog dingen dat ze liggen te kronkelen als een worm aan een vishaak. volgens onze advocaat (ouwe rot in het vak) hebben ze gewoon geen verhaal, wij hebben keiharde bewijzen in ons voordeel.
ten eerste; hoe zijn die in de naam van zeus zijn kont aan mijn profiel op dat forum geraakt? en dan nog moesten ze zich registreren om de meeste van mijn berichten te lezen, ze hebben onder andere een screenshot van mijn voorstelling!
ten tweede: ik weet dat een forum een openbare "plaats" is, maar de manier waarop ze aan mijn profiel geraakt zijn dan, is dit wel wettelijk?
het is me een compleet raadsel, want als je onze volledige naam googeld, is er totaal niks te vinden! laat staan mijn nickname!