ik weet niet waar ik dit kwijt kan..
ik ben er niet fier op,maar het is nu zo..
ik had een advertentie geplaatst op een bepaalde site,waar je mannen kan zoeken voor sex (tegen kleine vergoeding),ik ben singel,dus dacht niet iets verkeerd te doen (ik weet dat er hier nu al zware kritiek zal op komen),ik sta op invaliditeit en heb het financieel heel moeilijk,ik heb ook nood aan sex,dus dacht ik,ga de 2 aan elkaar koppelen (dat is echt een kleine vergoeding hoor,niet te tellen),ik dacht dat ik het zou kunnen,maar ik heb veel mails gekregen van mannen met voorstellen,maar kon het niet,ik kan het niet,sex hebben met iemand waar ik niks voor voel..maar ik heb op die site gestaan en contact gehad via mail met mannen,dat was eerst was mailtjes over en weer,en dan werd er vaak een foto uitgewisseld.
Het hebben van contacen via advertenties is NIET verboden. Evenmin tegen betaling. Alleen moet u dan wel in regel zijn met sociale zekerheid en andere regels. Ik adviseer hiervoor eens contact op te nemen met vb payoke : http://www.payoke.be/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Feit dat u op invaliditeit staat .... feit dat sexwerker als inkomen wordt aanzien dus hier goed voor uitkijken en zorgen dat u alles goed op papier hebt over wat kan en niet kan
nu wil lukken,iemand uit mijn straat had er ook op gereageerd (hij wist niet wie ik was en omgekeerd ook niet),hij vroeg na een tijd een foto,ik stuurde die en blijkbaar is het dus iemand uit mijn straat.hjij heeft alles gedaan met een e mailadres waarvan je niet kan achterhalen van wie het is,ik weet dus niet wie het is,hij heeft mij nu bedreigd dat hij mij gaat aangeven bij de politie,kan hij dit?
Dit zal u aan de politie moeten overlaten via onderandere IP adres maar ook via de noige machtiging van onderzoeksrechter of bij mini onderzoek van parket. Voor welke feiten gaat hij u aangeven - Op zich is prostitutie NIET strafbaar .... dus 'kan' dit eventueel een bedreiging zijn.
ben ik strafbaar?er is niks bewezen want ik heb het niet gedaan voor het geld?en hij zegt dat hij een kopie heeft van mijn advertentie en dat hij die in de bus gaat steken bij mijn ouders en ex man..is dat niet strafbaar? mag hij dit zomaar?kan de politie wel uitvissen van wie dit mailadres is?want hij doet dingen die niet mogen,
Neen zoals reeds gezegd u bent niet strafbaar. Wat hij zou doen is eventueel strafbaar ... laster, eerroof, kwaadwillige ruchtbaarheid eventueel afpersing als daar onder de bedreiging nog overdacht van 'goederen' wordt bedongen. Eventueel bedreigingen maar alles hangt af van wat er huist geschreven staat op de chat en mails.
want hij doet dingen die niet mogen hij is blijkbaar getrouwd en zit op zulke sites,dus hij heeft vrouwen voor sex tegen betaling..dus mijn vraag,ben ik strafbaar omdat ik op zo een site stond tegen kleine vergoeding (hij kan wel niet bewijzen dat ik het ooke ffectief gedaan heb)en je moet toch op heterdaad betrapt worden denk ik..en kan de politie achterhalen van wie deze mailtjes komt?ondertussen heeft hij dat mik had een advertentie geplaatst op een bepaalde site,waar je mannen kan zoeken voor sex (tegen kleine vergoeding),ik ben singel,dus dacht niet iets verkeerd te doen (ik weet dat er hier nu al zware kritiek zal op komen),ik sta op invaliditeit en
Zoals reeds gezegd wie kan en gaat wat bewijzen????
ondertussen heeft hij dat mailadres ook al verwijderd,hij heeft schrik gekregen.
ailadres ook al verwijderd,hij heeft schrik gekregen.
Politie kan dat nagaan
hij weet idd wel goed wie ik ben,toen ik reageerde op zijn reactie en hij dan foto vroeg,zei hij mij de eerste keer,dat hij mij kende van zien en mijn ex goed kende (wij zijn beiden
van dezelfde gemeente en wonen op paar honderd meter van elkaar..hij zei er zelfs het adres van mijn ouders bij (zijn ook van diezelfde kleine gemeente),ik heb ondertussen wel contacten gehad met paar van die mannen,maar echt gewoon vriendschappelijk,daar ik geen vrienden had,heb ik hen eerlijk gezegd dat ik het uiteindelijk niet kon,maar dat ik wel vriendshap wou,en niemand van de mannen die hier geweest vroeg ook naar meer,die mannen waren al blij dat ze hun verhaal eens konden doen.en de eerste keer,toen het dus uitkwam dat hij mij kende,zei hij mij dat hij mij met rust zou laten,want dat anders ook uitkwam wat hij deed (hij iw blijkbaar getrouwd en zit op zulke sites,ik ben singel),maar nu plots,na paar weken (dat hij hier wss auto's zag,meestal op een zaterdagavond als het al donker was),dus moet echt iemand uit mijn heel dichte buurt zijn,en u schreef hij dat hij mij zou gaan verraden bij de politie als hij hier nog 1 auto zag die hij niet kende en dat hij een kopie bij mijn ouders (en hun adres er bij) en mijn ex in de bus zou gaan steken.ik was hem de eeerste keer al proberen op te zoeken,ik ken iemand die je e mailadres kan vinden,ale ja,van de persoon van wie het komt (via IP ofzo),maar blijkbaar is het een vals,hij had ook een gsm nummer waarmee hij zijn sms jes deed,ook naar mij,maar blijkbaar is dat met een herlaadkaart,dus ook niet te achterhalen,en nu wou ik hem vandaag nog een mail doen en hij heeft dat e mailadres dus al verwijderd en wss ook dat gsm nummer.hij heeft mij dus wel degelijk bedreigd,en ik wil naar de politie stappen hiermee,ik zou alleen maar moeten weten of ik niet strafbaar was met die advertentie omdat ik op invaliditeit sta..terwijl ik wel niks misdaan heb,maar ja,bewijs dat maar,er heeft mij wel iemand gezegd dat je hier in belgie pas schuldig bewezen wordt als je op heterdaad betrapt werd..maar kan de politie zijn naam achterhalen via een e mailadres waarvan je niet weet van wie het is?of kunnen zij dat echt wel achterhalen,?
v
U kan best alle nuttige indo aan de politie geven ook de gegevens van zijn betaalkaart-GSM.
U bent in België,net zoals in de democratische landen ONSCHULDIG tot bewijs van schuld. Daarbij om strafbaar te zij moet u nog strafbare feiten hebben gepleegd
Het wissen van uw mail en chatgegevens op uw eigen computer is natuurlijk niet slim.
Bedreigingen en zo vallen onder strafrecht.
Het niet aangeven van een 'inkomen' is een sociaal vergrijp.
Gezien we hier zo wie zo niet over alle info beschikken ...naast Payoke of soortgelijke vereniging ook eens contact nemen met vb een http://www.CAW.be" onclick="window.open(this.href);return false; of contact met een advocaat via vb http://balieantwerpen.be/?action=onderd ... s+bijstand" onclick="window.open(this.href);return false; of hij weet idd wel goed wie ik ben,toen ik reageerde op zijn reactie en hij dan foto vroeg,zei hij mij de eerste keer,dat hij mij kende van zien en mijn ex goed kende (wij zijn beiden
van dezelfde gemeente en wonen op paar honderd meter van elkaar..hij zei er zelfs het adres van mijn ouders bij (zijn ook van diezelfde kleine gemeente),ik heb ondertussen wel contacten gehad met paar van die mannen,maar echt gewoon vriendschappelijk,daar ik geen vrienden had,heb ik hen eerlijk gezegd dat ik het uiteindelijk niet kon,maar dat ik wel vriendshap wou,en niemand van de mannen die hier geweest vroeg ook naar meer,die mannen waren al blij dat ze hun verhaal eens konden doen.en de eerste keer,toen het dus uitkwam dat hij mij kende,zei hij mij dat hij mij met rust zou laten,want dat anders ook uitkwam wat hij deed (hij iw blijkbaar getrouwd en zit op zulke sites,ik ben singel),maar nu plots,na paar weken (dat hij hier wss auto's zag,meestal op een zaterdagavond als het al donker was),dus moet echt iemand uit mijn heel dichte buurt zijn,en u schreef hij dat hij mij zou gaan verraden bij de politie als hij hier nog 1 auto zag die hij niet kende en dat hij een kopie bij mijn ouders (en hun adres er bij) en mijn ex in de bus zou gaan steken.ik was hem de eeerste keer al proberen op te zoeken,ik ken iemand die je e mailadres kan vinden,ale ja,van de persoon van wie het komt (via IP ofzo),maar blijkbaar is het een vals,hij had ook een gsm nummer waarmee hij zijn sms jes deed,ook naar mij,maar blijkbaar is dat met een herlaadkaart,dus ook niet te achterhalen,en nu wou ik hem vandaag nog een mail doen en hij heeft dat e mailadres dus al verwijderd en wss ook dat gsm nummer.hij heeft mij dus wel degelijk bedreigd,en ik wil naar de politie stappen hiermee,ik zou alleen maar moeten weten of ik niet strafbaar was met die advertentie omdat ik op invaliditeit sta..terwijl ik wel niks misdaan heb,maar ja,bewijs dat maar,er heeft mij wel iemand gezegd dat je hier in belgie pas schuldig bewezen wordt als je op heterdaad betrapt werd..maar kan de politie zijn naam achterhalen via een e mailadres waarvan je niet weet van wie het is?of kunnen zij dat echt wel achterhalen,?
v
U kan best alle nuttige indo aan de politie geven ook de gegevens van zijn betaalkaart-GSM[.
U bent in België,net zoals in de democratische landen ONSCHULDIG tot bewijs van schuld. Daarbij om strafbaar te zijn moet u nog strafbare feiten hebben gepleegd.
Dat uw alles van uw PC hebt gewist is niet zo slim inzake opstarten van een gerechtelijke procedure.
Gerecht kan wel bepaalde gegevens opvragen via providers van zowel GSM als internet.
Of u sociale inbreuken hebt gepleegd is weer een ander feit daar zal de overheid moeten bewijzen dat u die gepleegd hebt.
U kan ook eens terecht bij een http://www.CAW.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor algemene info
en voor een gratis juridisch advies via
http://www.advocaat.be/Page.aspx?genericid=74" onclick="window.open(this.href);return false; .
[/b