#6 , 26 okt 2013 21:15
hij weet idd wel goed wie ik ben,toen ik reageerde op zijn reactie en hij dan foto vroeg,zei hij mij de eerste keer,dat hij mij kende van zien en mijn ex goed kende (wij zijn beiden van dezelfde gemeente en wonen op paar honderd meter van elkaar..hij zei er zelfs het adres van mijn ouders bij (zijn ook van diezelfde kleine gemeente),ik heb ondertussen wel contacten gehad met paar van die mannen,maar echt gewoon vriendschappelijk,daar ik geen vrienden had,heb ik hen eerlijk gezegd dat ik het uiteindelijk niet kon,maar dat ik wel vriendshap wou,en niemand van de mannen die hier geweest vroeg ook naar meer,die mannen waren al blij dat ze hun verhaal eens konden doen.en de eerste keer,toen het dus uitkwam dat hij mij kende,zei hij mij dat hij mij met rust zou laten,want dat anders ook uitkwam wat hij deed (hij iw blijkbaar getrouwd en zit op zulke sites,ik ben singel),maar nu plots,na paar weken (dat hij hier wss auto's zag,meestal op een zaterdagavond als het al donker was),dus moet echt iemand uit mijn heel dichte buurt zijn,en u schreef hij dat hij mij zou gaan verraden bij de politie als hij hier nog 1 auto zag die hij niet kende en dat hij een kopie bij mijn ouders (en hun adres er bij) en mijn ex in de bus zou gaan steken.ik was hem de eeerste keer al proberen op te zoeken,ik ken iemand die je e mailadres kan vinden,ale ja,van de persoon van wie het komt (via IP ofzo),maar blijkbaar is het een vals,hij had ook een gsm nummer waarmee hij zijn sms jes deed,ook naar mij,maar blijkbaar is dat met een herlaadkaart,dus ook niet te achterhalen,en nu wou ik hem vandaag nog een mail doen en hij heeft dat e mailadres dus al verwijderd en wss ook dat gsm nummer.hij heeft mij dus wel degelijk bedreigd,en ik wil naar de politie stappen hiermee,ik zou alleen maar moeten weten of ik niet strafbaar was met die advertentie omdat ik op invaliditeit sta..terwijl ik wel niks misdaan heb,maar ja,bewijs dat maar,er heeft mij wel iemand gezegd dat je hier in belgie pas schuldig bewezen wordt als je op heterdaad betrapt werd..maar kan de politie zijn naam achterhalen via een e mailadres waarvan je niet weet van wie het is?of kunnen zij dat echt wel achterhalen,?
v