#6 , 14 mar 2014 19:27
dochter mocht geen omgang hebben met ons van zijn family,al jaren niet meer, werd opgstookt en afgedreigt door haar man en diens family , dit is al 9 jaar bezig ze heeft me nog gestuurd mama en papa denk eraan ik hou heel veel van jullie, dit dateerd van een paar jaar terug. Wij hebben dit geaccepteerd en we hebben geen contact met dochter meer gezocht daar ze dan in een hel van leven belande.Zijn ouders zijn ook pleegouders en hebben voor recht zoals ze ons vertelde,( zijn family dus) Ze kenne de vrderechter heel goed, want we kwamen binnen en hij vroeg we gaan dit samen he he' mvr .... ik had nog niks gezegt, nu staat het al zo ver dat we de kindjes 2x hebben mogn zien telkens eisen ze dat zei er bij zijn. de laatste x vroeg ik vriendelijk of hij ( zijn broer) dus ons wou laten en zodat we konden met de kindjes 2 uurtjes konden spelen , waarna hij het op schreeuwen en bedreigen kwam, toen nama hij mijn arm en wrong die om.De politie is moeten komen, ik wil aanklacht indienen, maar we worden vriendelijk gevraagt tot e politie ons een afspraak geeft omtrent deze aanklacht, ik ben al daar ge weest + heb eens gebeld wanneer ik nu mag komen, maar ik voel me een beetje van kastje naar de muur gestuurd.Zijn broer dreigde ermee eens alles lekker uit te smeren, zodat we helemaal geen recht meer hebben. Moet zeggen zij hebben overal hun mannetje staan en wij niet, met andere woorden zijn van die mensen die over lijken gaan als ze iets willen bekomen.en nu?