Hallo,
Door aantal vakantie dagen die ik niet zou opgenomen hebben eist in 2011 rva 374 € terug.
De vakbond verzoekt mij om bewijzen/ vakantie attesten etc etc zodat ze zaak kunnen verdedigen, want ik had wèl alle vakantie opgenomen.
In die tijd heb ik ongeveer alles van mijn dossier/bewijzen 4 keer binnengedaan, steeds weer waren ze die documenten ofwel kwijt ofwel hadden ze ander excus.
Ik bleef toen ook brieven krijgen van RVA om terugvordering.
kreeg je een brief van de vakbond of van de RVA? maakt een groot verschil
Met andere woorden, de vakbond is blijkbaar die 374 € aan het afbetalen, waar ik geen schuld aan heb..
heb je ooit een brief gekregen van de RVA die stelt dat je daar géén schuld aan hebt? Zonder dat blijft het nog altijd dat je moet betalen indien je het niet met genoeg argumenten betwiste. Ken je trouwens eht verschil tussen de vakantie in 5-dagenstelsel en 6-dagenstelsel? Het kan zijn dat je bvb wél je 20 dagen opgenomen hebt, maar gezien het 6-dagenstelsel van de RVA dit nog 4 dagen tekort is.
De anders zo vriendelijk vakbond bediende, reageert niet op mijn mails waarin ik vraag om een overzicht van de ingehouden bedragen te krijgen..
Nu, ergens wel logisch want als ze mij dit doorsturen, is het ook nog eens schriftvervalsing volgens mij..
Wat kan ik doen??
persoonlijk aanbieden aan je vakbond met die vraag? is maar een eenvoudige schermafdruk dat ze moeten doen. Afhankelijk van de toon van je mails kan ik idd verstaan dat niet iedereen het opportuun vindt om die mail vlug te beantwoorden.