Klopt niet.Als je werkloos bent, kan je geen verlof opnemen. Wat wel kan is dat je uw ontslag gekregen hebt en uw verlof opneemt tijdens uw opzegperiode.
Dat klopt niet.Als je werkloos bent, kan je geen verlof opnemen. Wat wel kan is dat je uw ontslag gekregen hebt en uw verlof opneemt tijdens uw opzegperiode.
Soral was u al voor...Dat klopt niet.
Compleet logisch in een systeem waarin je vakantiedagen opbouwt voor het jaar nadien. Een uitkeringsgerechtigde werkloze doet ook niet zomaar wat-ie wil met die zogenaamde "vrije tijd".Da's weer typisch Belgisch... Vakantie krijgen als je niet werkt...
Ik zeg niet dat je tijdens uw werkloosheid vakantiedagen hebt die je nadien tijdens het werken kan opnemen, maar je hebt als werkloze blijkbaar wel recht op vakantiedagen (je hoeft daarvoor zelfs niet gewerkt te hebben) die je tijdens uw werkloosheid kan opnemen.Tijdens werkloosheid bouw je geen vakantiedagen op die je kan opnemen wanneer je opnieuw werkt, dus nee.
Da's de theorie, ja. Maar jij weet even goed als ik, dat héél erg veel uitkeringsgerechtigde werklozen gewoon een weekje (of twee) vakantie meepikken zonder daar de toestemming voor te vragen, hé. De kans dat ze daar problemen mee krijgen is absoluut nihil.Vakantie impliceert dat je kan gaan en staan waar je wil. Een uitkeringsgerechtigde werkloze mag bv. niet in het buitenland verblijven zonder toestemming of vakantie te nemen m.a.w. beperking van de vrijheid.
Nihil zou ik toch niet durven zeggen !Da's de theorie, ja. Maar jij weet even goed als ik, dat héél erg veel uitkeringsgerechtigde werklozen gewoon een weekje (of twee) vakantie meepikken zonder daar de toestemming voor te vragen, hé. De kans dat ze daar problemen mee krijgen is absoluut nihil
.