Ik weet ookniet meer of ik die bewuste dag daar effectief geparkeerd heb want het is namelijk al van april geleden.
Is het een plaats waar u KAN geparkeerd hebben? Je hoort hier op het forum regelmatig "ik weet niet meer of ik er geparkeerd heb". Ik zou veel liever die uitspraak vervangen zien door ofwel:
1. "Ik parkeer soms in die buurt, maar weet niet meer of het die dag ook het geval was." => Veel kans dat de boete inderdaad voor jou is, maar een fout gemaakt is bij de registratie ervan.
of
2. "Da's een plaats waarn ik nooit of nooit kom. No way dat ik daar geparkeerd heb!" => Er rijdt iemand met een kopie van uw plaat rond, of er is ook een fout gemaakt bij de registratie van een boete voor iemand anders, waardoor die nu bij u terecht komt.
Veel andere opties bestaan er niet, denk ik. Je kan deze nog proberen:
3. "Ik ben daar eens geweest toen ik mijn mijn vriendin op een romantisch weekendje was, maar wanneer dat weekendje ongeveer rond dat tijdstip was, weet ik niet meer." => Yeah, right. Als het jaren geleden was misschien niet, maar als het nog maar van april geleden is?