![Afbeelding](http://i67.tinypic.com/5yxi6f.jpg)
dat papier is er niet van te krabben, gevaarlijk om mee te rijden.
konnen ze niet gewoon een papier onder de ruitenwisser schuiven??
Zeker en vast!!! Dit is vandalisme! Politie lacht hier niet mee. Eventueel ook de autoverzekering contacteren en vragen wat ze u adviseren. Firma zal moeten opdraaien voor de kosten om die sticker te verwijderen.wat nu? passeren bij de politie?
Toch wel, hoor. Ik neem aan dat het zicht in haar zijspiegels nog wel normaal is? Dat is voldoende om te mogen rijden (anders zou er geen enkele gesloten camionette meer op de baan mogen).denk dat ze niet met zo'n sticker op haar achterruit zelf mag rijden tot daar... ?
Kan goed zijn, maar zoals hierboven gezegd is het enige dat die firma in zo'n geval mag doen: de politie bellen. Het is dan aan de politie om te bepalen of de wagen al dan niet foutief geparkeerd stond. De firma is zwaar in de fout gegaan door het recht in eigen handen te nemen en de wagen te beschadigen.en ja foutparkeren is fout. ze stond er 3 uur, maar blijft geen excuus om fout te gaan parkeren.
Zoals hierboven gezegd: niet tegen onbekenden, maar effectief tegen bedrijf X. Een AS naar de firma in kwestie met beschrijving van de feiten, melding dat u aangifte van vandalisme gedaan hebt (PV nummer meegeven), maar dat u bereid bent uw klacht in te trekken als de wagen volledig vergoed wordt (probeer een bestek te pakken te krijgen van een firma die deze sticker zou kunnen verwijderen, en voeg dit bestek toe aan de brief). Met wat geluk gaat het bedrijf hierop in, en krijgt de werknemer die het in zijn hoofd haalde deze stickers te plakken, ferm onder zijn voeten.nu het is tegen onbekenden? ookal is het duidelijk van fastfood bedrijf "X" uit..
Zou ik niet aanraden, ruit kan barsten.maar een haardroger zou wel eens een oplossing kunnen zijn om de sticker te verwijderen...
Uiteraard niet doen als de wagen een vriesnachtje buiten gestaan heeft, maar anders kan een autoruit best wat hebben, hoor. Je moet voor de aardigheid eens voelen hoe warm een achterruit wordt als de achterruit verwarming even aangestaan heeft (kan ook een optie zijn voor de TS).Zou ik niet aanraden, ruit kan barsten.
Ook een optie als de TS geduld heeft to van de zomerof als de zon er een hele dag opschijnt bij 35 graden