Dan zou er al een veroordeling zijn ...Op tv gekomen met luk allo?
Gezien de mogelijke gevolgen, is een advocaat geen slecht idee ...Een advocaat heb ik nog niet maar ik denk dat ik er toch een zal moeten contacteren want de feiten zijn wel zwaar. Ook al was het uit goeie wil om iemand te helpen.
Ook dat is een overtreding ...normaal zijn er om de X aantal meters pech havens op de snelwegen
volgende keer de wagen naar daar proberen krijgen (indien mogelijk) en de andere wagen er naast zetten, kabels zijn normaal lang genoeg om beide batterijen te verbinden.
Veel beter ideeindien bovenstaande niet gaat, pechverhelping bellen
Ook dat is een overtreding ...normaal zijn er om de X aantal meters pech havens op de snelwegen
volgende keer de wagen naar daar proberen krijgen (indien mogelijk) en de andere wagen er naast zetten, kabels zijn normaal lang genoeg om beide batterijen te verbinden.
Slepen van een voertuig op de auto(snel)weg is overigens al een tijdje niet meer toegelaten
Veel beter ideeindien bovenstaande niet gaat, pechverhelping bellen
Maar reken er mee dat het ook een FAST takeling kan worden op last van de politie
Als je je leven beu bent, lijkt me dat een oplossing .... maar neen, dat is geen slepen-met-noodkoppelingals de pechhaven 100-200m verder is kunt ge de wagen er beter naartoe duwen (tenzij dat onder slepen valt, durf ik niet zeggen)
Als je je leven beu bent, lijkt me dat een oplossing .... maar neen, dat is geen slepen-met-noodkoppelingals de pechhaven 100-200m verder is kunt ge de wagen er beter naartoe duwen (tenzij dat onder slepen valt, durf ik niet zeggen)