Beste,
Ik kreeg gisteren een PV voor een GAS boete, blijkbaar was ik volgens de vaststeller in overtreding met: Art. 27. 1. 1. Zone met beperkte parkeertijd (blauwe zone). Ik zou daar geparkeerd hebben zonder een geldige parkeerkaart.
Ik heb hierna IGEAN gecontacteerd met de vraag wat meer informatie te verstrekken, omdat ik me helemaal niet eens kan herinneren dat ik daar ben geweest op die dag. Ik had daar geen afspraken, en er zijn daar geen winkels waar ik kom. Maar zij hebben enkel een PV, zonder enig ander bewijs. Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik aan de kant heb gestaan om tegemoet komend verkeer door te laten, want het is een erg smalle straat waar twee grote wagens niet naast elkaar kunnen rijden. Maar waarom zou iemand hier een GAS boete voor opstellen?
Ik moet nu zelf bewijs doorsturen om deze GAS boete te betwisten... natuurlijk heb ik daar geen bewijs voor. Ik parkeer daar nooit. Ik heb gewoon een kaart in de wagen liggen, dus die zou ik dan ook hebben gebruikt als ik daar wel zou parkeren. Ik snap deze hele situatie niet. Wat kan ik hiermee doen?